Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،رئيس اداره سلامت و تندرستي اداره کل آموزش و پروش استان  گفت در راستاي ارتقاي سلامت جسماني و رواني دانش آموزان مجموعه برنامه‌هايي با مشارکت دانشگاه علوم پزشکي،بهزيستي و ساير دستگاه‌ها برگزار مي‌شود که ازجمله اين برنامه‌ها، طرح مکمل ياري تحت عنوان آهن ياري در بين دانش آموزان دختر سطح اول و دوم متوسطه استان يزد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسيني تبار افزود:  توزيع قرص آهن به مدت 16 هفته در سطح مدارس دخترانه متوسطه اول و دوم استان يزد -بزودی انجام مي‌شود

وی  هدف از توزيع قرص آهن در بين دانش آموزان دختر را   پيشگيري از کم‌خوني ناشي از فقر آهن و آمادگي روحي و رواني دانش آموزان عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر آموزش و پرورش هندیجان گفت: جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز دختر هندیجان با اجرای برنامه‌های متنوع و مفرح و به یاد ماندنی برگزار شد.

سیدحسین موسوی افزود: معارف ناب دین اسلام را به زیبایی باید به نسل جدید منتقل کرد

در این مراسم حجت الاسلام حسینی؛ امام جمعه شهرستان، سرهنگ دوم پاسدار سیدجمال الدین علوی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران، ستوان دوم پاسدار عیسی شنبدی؛ فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی، نعیم حسین نژادیان معاونت پرورشی و دیگر مدیران دستگا‌های اجرایی حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست
  • طراحی سوالات قبل از ورود به آزمون مانند شرایط آزمون‌های نهایی است
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان
  • ثبت سفارش کتاب درسی از امروز؛ ۲۸ فروردین
  • آغاز نام نویسی کتب درسی دانش آموزان میان پایه‌ها از فردا
  • افزایش امتحانات نهایی به سه مقطع تحصیلی
  • حمایت دانش آموزان پیشوایی از حمله موشکی سپاه
  • ۲۸ فروردین ماه آغاز ثبت نام کتاب‌های درسی دانش آموزان