Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ سید مصطفی مرتضوی در خصوص سرقت اینترنتی توسط دختر 13 ساله، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس به صورت اینترنتی اقدام به سرقت از حساب وی کرده، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به مستندات موجود مبنی بر این‌که به صورت اینترنتی از حساب وی سرقت شده بود تحقیقات کارشناسان این پلیس در فضای مجازی آغاز و سرانجام مشخص شد سرقت اینترنتی از حساب شاکی توسط دختر وی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه دختر شاکی تنها 13 سال سن دارد، انگیزه وی از سرقت اینترنتی از حساب پدرش را انجام بازی‌های رایانه‌ای آنلاین عنوان کرد.

وی با اشاره به تبعات ارتکاب جرم توسط فرزندان گریبان‌گیر والدین است، بر نظارت بیشتر والدین بر فعالیت فرزندانشان در فضای سایبر تأکید و خاطرنشان کرد: خانواده‌ها نسبت به علائمی همچون کاهش روابط اجتماعی، عصبانیت و پرخاشگری در زمان قطع اتصال به اینترنت، افت تحصیلی، اختلال در خواب، رفتن به سراغ اینترنت در موقع تنهایی، عدم تمایل به بیرون رفتن از خانه، مشکلات جسمی و عضلانی هوشیار باشند و بازی‌های رایانه‌ای برای کودکان را خودشان انتخاب کنند.

 

انتهای پیام/م

 

سرقت اینترنتی توسط دختر 13 ساله

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حیاط دولت گفت: دولت وظیفه قانونی و شرعی دارد که محیط بانی کند تا بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه رخ ندهد و گسترش پیدا نکند.

به گفته شهردار تهران، قرارگاه و کارگروهی شکل گرفته و تلاشی در حال انجام است و باید مضاعف شود.

زاکانی تصریح کرد: طرح‌هایی که پلیس انجام می‌دهد، کاملا مورد حمایت ماست و ما هم در جهت همکاری کاملا آماده هستیم.

کد خبر 848323 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها زنان - حجاب شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم
  • زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند
  • فروش اینترنتی دارو