Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین غفرانی کجانی  در خصوص کارت ملی هوشمند، اظهار داشت: خبر اتمام مهلت ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در تاریخ 20 اسفند صحت ندارد و بر اساس آنچه قانون تصویب کرده صدور کارت در سال آینده هم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کارت‌های ملی به صورت سالانه تمدید می‌شد، افزود: با شروع سال آینده کارت قدیمی فاقد اعتبار است و این تاریخ اعتبار تمدید نمی‌شود اما مراجعه افراد برای درخواست کارت در سال جدید ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام شهروندان در طرح هوشمند کردن کارت ملی، گفت: در استان اصفهان از ابتدای سال 91 تاکنون بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مراجعه امسال نسبت به سال گذشته خوب بوده است، تصریح کرد: در سال 96 تاکنون 920 هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام و در مجموع 56 درصد تاکنون اقدام به درخواست کارت کرده‌اند.

غفرانی عنوان کرد: مهلت ثبت‌نام کارت ملی هوشمند ادامه دارد، اما ملاک و سند مراجعه به ادارات دولتی از سال بعد ارائه کارت هوشمند ملی است.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: ممکن است فردی ادعا کند که الان نیازی به کارت ندارد و جهت دریافت کارت اقدام نکند اما از سال جدید در صورت مراجعه به دستگاهی، مجبور به اقدام می‌شود و در نتیجه کار خود فرد با تأخیر انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

مهلت ثبت‌نام کارت ملی هوشمند ادامه دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی

بانک ملی ایران طرحی با نام مهربانی که همان وام ۳۰۰ میلیون تومانی است راه اندازی کرد تا مشتریان بانک بتوانند کمبود بودجه خود را از طریق این وام با سود و کارمزد بسیار پایین جبران کنند.

اما یکی از متقاضیان با ارسال پیام از شرایط داشتن این وام سخن گفت و از مسئولان درخواست آسان سازی آن را کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و عرض ادب؛ در مورد وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی درخواست پیگیری دارم. امروز به بانک مراجعه کردم تا از شرایط وام ۳۰۰ میلیونی اطلاعاتی کسب کنم و برای گرفتن آن اقدام کنم. متصدی بانک یکی از شرایط این وام را داشتن بیشتر یک میلیارد تومان در حساب اعلام کرد یعنی بنده اگر درخواست وام ۳۰۰ میلیونی را داشته باشم باید در حسابم یک میلیارد تومان داشته باشم تا بتوانم این وام را دریافت کنم و با آن مشکلاتم را حل کنم. برای وام ۳۰۰ میلیونی ۴ برابر آن باید سپرده گذاری کنم. اگر کسی این مبلغ را در حسابش داشته باشد نیازی به وام ۳۰۰ میلیون تومانی ندارد خواهش میکنم رسیدگی کنید، چون اقشار ضعیف اغلب از وام برای حل مشکلاتشان استفاده می‌کنند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی
  • ورود موج‌ های رگباری شدید به کشور از هفته آینده
  • ورود موج‌های رگباری شدید به کشور از هفته آینده
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت
  • بزرگ‌ترین فرودگاه جهان در دبی/ هلند میزبان آینده‌نگرترین محله دنیا
  • بارش باران تا روز یکشنبه در خراسان رضوی ادامه دارد
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان