Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران ،محمدحسین مقیمی با اشاره به وجود فضا و هجمه رسانه ای که سبک ایرانی_اسلامی مردم و به ویژه نسل جوان را هدف گرفته است ، گفت : در این فضا ایجاد محتوای رسانه ای مناسب و مبتنی بر سبک ایرانی و اسلامی بسیار ضروری به نظر می رسد.
مقیمی ، تربیت نسل جوان مؤمن و پاییند به ارزش های انقلاب را نیازمند کار منسجم فرهنگی از سوی دستگاه های متولی دانست و یادآور شد : امروز دشمنان مردم ایران فضای رسانه ای را به گونه ای مدیریت و هدایت می کنند که درصدد سست کردن باورهای دینی جوانان هستند و برای مقابله با آنها نیازمند کار فرهنگی هدفمند هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارتباط مستحکم بین خانواده و دانش آموزان را راهکار اساسی برای کاهش آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش دانست و یادآور شد : اگر این رابطه بین خانواده و دانش آموز از یک سو و مدرسه به عنوان خانه دوم دانش آموزان از سوی دیگر،بصورت مستحکم برقرار شود در این صورت کاهش چشمگیر آسیب های اجتماعی را در اجتماع و فضای تعلیم و تربیت شاهد خواهیم بود.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهر تهران با یادآوری این که در مواجهه با آسیب های اجتماعی و فرهنگی باید اقدامات فرهنگی انجام دهیم ، تصریح کرد : برای کاهش آسیب های اجتماعی که عمدتا ریشه فرهنگی دارند ناگزیر از برنامه ریزی فرهنگی برای کاهش این آسیب ها هستیم و این کار عزم ملی همه دستگاه های مرتبط و متولی را می طلبد.
استاندار تهران همچنین ترویج فرهنگ پیشگیری و توانمندسازی دانش آموزان ،والدین وکارکنان به منظور خودمراقبتی در برابر آسیب های اجتماعی را از سوی دستگاه های متولی خواستار شد.
مقیمی با تأکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ای در کاهش آسیب های اجتماعی ، گفت : امروز با حجم و گستره وسیعی از رسانه های مجازی روبرو هستیم که پیوسته درحال تخریب آموزه های جوانان ماهستند اما ما باید از ظرفیت ایجاد شده در این فضا برای ارتقاء سطح فرهنگی دانش آموزان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، دانش آموزان راه یافته به مرحله اول المپیاد برای رسیدن به مرحله دوم المپیاد کشوری با دانش آموزان سراسر کشور رقابت کردند.

هفتصد برگزیده علمی مرحله اول پس از رقابت علمی به چهل نفر برتر و راه یافته به مرحله دوم رسیدند.

طا‌ها صداقت در رشته‌های رایانه، شیمی و سواد رسانه ای، طا‌ها منفرد در رشته‌های نانو و سواد رسانه ای، آنیتا ارزانی، مهرناز سلیمانی نژاد، دنیا شهابی، ملیکا غدیری زاده، دلارام ولی پور، مسیح مولوی، پارسا سامری، امیرعلی خسروی وسینا صالح آبادی در رشته علوم وفناوری نانو، آریا صنوبر دررشته کامپیوتر، پارسا نامجو در رشته نجوم واختر فیزیک و علیرضا بهمنی دررشته تفکر وکارآفرینی برگزیدگان مرحله اول المپیاد‌های کشوری هستند.

هفده نفر از دانش آموزان کیش در باشگاه نانو کشور عضو هستند.

دیگر خبرها

  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور