Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@13:32:44 GMT

امروز گیوی به شمیم لاله‌‌ گمنام معطر می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۱۱۲۶

امروز گیوی به شمیم لاله‌‌ گمنام معطر می‌شود

فرمانده سپاه کوثر گفت: امروز گیوی به شمیم لاله‌‌ گمنام معطر می‌شود و اهالی از این شهید گلگون کفن در محل میدان نیروی انتظامی کوثر همراه با تشریفات استقبال خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرهنگ دوم پاسدار محرم پوررحمان در گفتگو با کوثرخبر،  با بیان اینکه گیوی میزبان یک شهید گمنام است، گفت: مردم ولایتمدار و شهیدپرور کوثر 15 عصر روز دوشنبه 30 بهمن ماه از پیکر مطهر یک شهید گمنام استقبال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از تحویل پیکر مطهر شهید گمنام 16 ساله عملیات خیبر در فرودگاه اردبیل توسط تیم خادم الشهدای شهرستان خلخال این پیکر مطهر در مسیر شهرستان اردبیل، آراللو، هیر و گیوی تا شهرستان خلخال مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر ادامه داد: با اقدامات انجام یافته اهالی شهرستان کوثر از این شهید گلگون کفن در محل میدان نیروی انتظامی کوثر همراه با تشریفات استقبال کرده و این شهید گمنام را تا مسیر خروجی شهر گیوی به طرف شهرستان خلخال بدرقه خواهند کرد.

گفتنی است که مراسم شبی با شهدا با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و  مسئولین در محل مصلی شهرستان خلخال همزمان با مراسم عزداری حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار خواهد شد.

همچنین ساعت 10 صبح اول اسفند ماه پیکر این شهید مطهر گمنام از مقابل ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال بر روی دستان مردم شهیدپرور خلخال تشییع و در حوزه علمیه جعفریه خلخال به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746287

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ