Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@08:45:36 GMT

مجموعه آموزشی «ستاره‌های آسمانی» تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۱۲۷۳

مجموعه آموزشی «ستاره‌های آسمانی» تکمیل شد

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، محسن جاوید، مدیر انتشارات مؤسسه مهد قرآن از انتشار جلد چهارم و لوح فشرده صوتی مجموعه کتاب‌های آموزشی «ستاره‌های آسمانی» ویژه مقطع پیش‌دبستان خبر داد.
وی محتوای مطالب جلد چهارم ستاره‌ها را که مربوط به مناسبت‌های ملی و مذهبی در طول سال تحصیلی است، زمینه‌ساز تحقق آموزش‌های کاربردی، جذاب و ماندگار و توجه به جنبه‌های علاقه و رغبت و پرهیز از هر گونه آموزشی‌های سطحی و سخت‌گیرانه به کودکان برشمرد و افزود: لوح فشرده صوتی جلدهای اول و دوم از مجموعه چهارجلدی کتاب‌های ستاره های آسمانی نیز تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود، بسته «آموزشی ستاره‌های آسمانی» از انتشارات مؤسسه مهد قرآن بر رشد نسبی و یکپارچه کودکان در چهار عرصه ارتباط با خود، خدا، خلق و خلقت به صورت درهم تنیده و غیر مستقیم توجه دارد.
بنابر این گزارش بهره‌گیری از افکت‌های صوتی، گویندگی اشعار، قصه‌ها، تلاوت جملات قرآنی توسط قاری نوجوان و نظارت کارشناسان در امور کیفی لوح فشرده و اخذ مجوز سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی از ویژگی‌های لوح فشرده آموزش دانست و عنوان کرد: سازمان‌ها، نهادها و مراکز آموزشی دارای مهدشکوفه‌های قرآنی سراسر کشور می‌توانند از طریق فروشگاه «آیه» دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن به شماره تماس 3-33522500 - 33522510 به نشانی تهران، میدان خراسان، خیابان خراسان، روبروی مسجد آیت‌الله فومنی و پایگاه اینترنتی ww.ayeh.ir نسبت به سفارش جلد چهارم کتاب و لوح فشرده خرید اقدام کنند.
جهت مشاهده اطلاعات تکمیلی مجموعه ستاره‌های آسمانی اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آل سعود آیات قرآن و احادیث نبوی را از برنامه‌های درسی حذف می‌کند تا مایه خشم صهیونیست‌ها نشود

به گزارش همشهری آنلاین، شبکه المسیرة نوشت: «سیدعبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن گفت که آل سعود آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف می‌کند تا مایه خشم صهیونیست‌ها و چه بسا مانع عادی‌سازی روابط آن با صهیونیست‌ها نشود.

وی گفت که آل سعود حتی احادیث نبوی را به صورت کلی یا جزئی از برنامه‌های آموزشی حذف کرده‌اند و به دنبال جلب رضایت اسرائیل هستند و این ظلم بزرگی برای نسل‌هاست.

الحوثی تصریح کرد که آل سعود به جایی رسیده‌ است که آیات قرآنی را که درباره جنایات یهودیان سخن می‌گوید و آنان را رسوا می‌کند، حذف می‌کند و حتی بدون هیچ خجالتی، به یهودیان صهیونیست بیشتر احترام می‌گذارند تا به قرآن.

رهبر انصارالله همچنین گفت که یکی از سران عربستان گفته است که اسرائیل، هم‌پیمان آینده این کشور است؛ این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که ما شاهد دشمنی اسرائیل با اسلام و مسلمانان هستیم.

وی افزود: صهیونیست‌ها شعار مرگ بر عرب‌ها سر می‌دهند و امارات نیز همانند عربستان عمل کرده و به طور عجیبی از دشمن صهیونیستی در برنامه‌های آموزشی و کتب درسی سخن می‌گوید و به دنبال تربیت نسلی است که دوست، هم‌پیمان و شریک اسرائیل باشد.

کد خبر 845854 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه عربستان یمن

دیگر خبرها

  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • برگزاری دومین طرح «بشری» در ملایر
  • ثبت‌نام ۴۴۶۶ یزدی در طرح ۴۰۰۰ حافظ ۴۰۰۰ شهید
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • تربیت مدیران حکمرانی قرآنی طبق اندیشه‌های امام موسی صدر
  • آل سعود آیات قرآن و احادیث نبوی را از برنامه‌های درسی حذف می‌کند تا مایه خشم صهیونیست‌ها نشود