Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از برگزاری مراسم سوگواری دهه دوم فاطمیه در تمام امامزاده‌های شاخص این استان با حضور ۲۹ روحانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی؛ حجت‌الاسلام سید محمدجواد رئوف سیدنژاد، با اشاره به برنامه‌های سوگواری دهه دوم شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهارداشت: مراسم سوگواری دهه دوم فاطمیه در تمامی امامزاده های شاخص این استان با حضور ۲۹ روحانی مبلغ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: مراسم سوگواری ایام دهه فاطمیه از ۲۸ بهمن‌ماه به مدت پنج شب در تمامی امامزاده‌های  شاخص استان با دعوت از ۱۹ مبلغ از روحانیون قم و ۱۰ مبلغ بومی استان اجرایی می‌شود.

 


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، از برگزاری مراسم محوری سوگواری ایام فاطمیه در این استان با حضور مداح برجسته «نزار القطری» خبر داد و گفت: برگزاری مراسم محوری سوگواری دهه دوم فاطمیه با حضور این مداح مشهور، در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

 


حجت‌الاسلام رئوف سیدنژاد گفت: مراسم سوگواری دهه دوم فاطمیه در مرکز استان به مدت پنج شب همراه با مراسم ویژه در امامزاده سید عباس (ع) بجنورد با حضور مداح بین‌المللی نزار قطری، محمدرضا ایزی و علی لنگری همراه با سخنرانی دکتر نوایی برگزار می‌شود.

 


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در خصوص مراسم ویژه این ایام از برگزاری مراسم سوگواری در شب وفات حضرت فاطمه سلام الله علیها در بقعه متبرکه امامزاده سید عباس (ع) بجنورد و تمامی امامزاده‌های استان و همچنین در صبح روز شهادت با حضور هیئات مذهبی در امامزادگان خبر داد.

 


وی اظهارداشت: مراسم ویژه بانوان هم پیش از  نماز مغرب و عشا در روز شهادت با عنوان همایش «رهروان یاس نبوی» در بقعه متبرکه امامزاده سید عباس (ع) بجنورد برگزار می‌شود و پس از نماز مغرب و عشا مراسم ویژه شام غریبان برای عموم مردم را در همان مکان خواهیم داشت.

 


 

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در دومین گردهمائی ائمه جمعه استانهای گلستان ، مازندران و خراسان شمالی در گلستان گفت : گردهمائی عهد حضور با هدف سازمان دهی و انسجام بخشی ائمه جمعه در راستای آموزشهای مد نظر برای شبکه امامت و موضوعاتی در راستای جهاد تبیین تا پایان سال در هشت منطقه برگزار می شود.

وی افزود : جمعیت ، مسجد ، نوجوان و آموزش و پرورش از موضوعات گردهمائی دو روزه ائمه جمعه استانهای گلستان ، مازندران و خراسان شمالی است.

او بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب در قالب اردوی راهیان پیشرفت را هم از برنامه های این گردهمائی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم