Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس فدراسيون بسکتبال گفت: در قرارداد بائرمن آمده که او مي‌توانسته قراردادش را فسخ کند، البته فدراسيون هم چنين امکاني داشته است.

رامين طباطبايي در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، در خصوص انتخاب فريده شجاعي به عنوان نايب رئيس بانوان فدراسيون اظهار داشت: شجاعي از پيشکسوتان بسکتبال ايران است و سابقه مديريت در ورزش کشور را دارد و بر اساس تجربياتي که وي دارد مي‌تواند براي نايب رئيسي بانوان فدراسيون بسکتبال مثمرثمر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: شجاعي شناخت کاملي از بسکتبال بانوان دارد و کسي که عهده‌دار نايب رئيس بانوان مي‌شود بايد بتواند حوزه بسکتبال بانوان مديريت کند.
طباطبايي در مورد کناره‌گيري کرم‌زاده از سمتش تصريح کرد: ما هيچ بحثي در خصوص رفتن کرم‌زاده از فدراسيون انجام نداده بوديم اما خودش عنوان کرد که مي‌خواهد استراحت کند. البته مسائل بازنشستگي او هم وجود داشت و به همين خاطر نتوانستيم از حضورش در فدراسيون بسکتبال بهره ببريم.
رئيس فدراسيون بسکتبال در پاسخ به اين سوال که براي سرمربيگري تيم ملي بانوان چه تصميمي گرفته خواهد شد، عنوان کرد: اين سوال را بايد شجاعي جواب بدهد. البته سعي مي‌کنيم از مربيان داخلي استفاده کنيم. ضمن اين که با توجه به وضعيت تيم‌هاي 3 نفره و 5 نفره قصد داريم از نناد ترونيک براي آماده‌سازي تيم‌هاي ملي استفاده کنيم تا او بتواند به افزايش سطح فني مربيان و بازيکنان‌مان کمک کند.
وي درباره ابهاماتي که در قرارداد بائرمن وجود دارد، تصريح کرد: در قرارداد بائرمن که ما در فدراسيون پيدا کرديم آمده که او مي‌توانسته قراردادش را فسخ کند. البته فدراسيون هم چنين امکاني داشته است. اگر فسخ از سوي بائرمن باشد او بايد دستمزد يک ماه را به عنوان خسارت به فدراسيون پرداخت کند. اگر هم فسخ از طرف فدراسيون صورت مي‌گرفت ما بايد اندازه 2 ماه از دستمزد ماهيانه اين مربي را به او پرداخت مي‌کرديم. ضمن اين که حقوق ماهيانه بائرمن 14 هزار يورو براي هر ماه بود. مدت قرارداد اين مربي 4 ساله بود که او مي‌توانست هر زمان که مي‌خواست قراردادش را فسخ کند.
طباطبايي در خصوص اين که گفته مي‌شود بازگشت نيکخواه بهرامي به تيم ملي توسط وي انجام شده، خاطرنشان کرد: ملاک دعوت بازيکنان به تيم ملي، ميزان آمادگي آنها است. اختيار دعوت بازيکنان به تيم ملي هم با کادر فني است و من هيچ دخالتي در بازگشت نيکخواه بهرامي به تيم ملي نداشتم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در دیداری مهم روز یکشنبه از ساعت ۱۹:۰۰ مهمان ناتینگهام فارست است. سیتیزن‌ها با یک امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم قرار دارد و ناتینگهام فارست با فاصله یک امتیازی نسبت به منطقه سقوط، برای بقا می‌جنگد. گواردیولا در نشست خبری امروزش به فشردگی بازی‌های تیمش اشاره و در مورد کورس قهرمانی لیگ برتر صحبت کرد.

کورس قهرمانی؟
خیلی هیجان‌انگیز است، دوباره جنگیدن برای قهرمانی لیگ برتر، رویایی است که به حقیقت پیوست. راستش نمی‌توانستم انتظارش را داشته باشم. می‌دانم که همیشه آرزو می‌کنی آنجا باشی، اما اتفاقاتی که در گذشته افتاد و نتایج ضعیف باعث شد شک کنم. من در این فصل فکر می‌کردم شاید نتوانیم این کار را انجام دهیم.

فشردگی بازی‌ها؟
چلسی سند واقعی ما بود که در شرایط سخت هم بازی می‌کنیم و برنده می‌شویم. ما آماده رقابت نبودیم، اما این کار را انجام دادیم. خوب بازی کردیم؟ نه. در بازی ثبات داشتیم؟ نه. اما ما راهی برای پیروزی پیدا کردیم و به فینال رسیدیم.

یعنی می‌گویید بردن برای شما مهم‌تر از خوب بازی کردن است؟
هیچوقت این را نگفتم. مقایسه اشتباهی است و نباید به آن فکر کرد. وقتی شما ۶۰-۶۵ بازی در فصل انجام می‌دهید، مردم می‌گویند «شما مثل بازی‌های قبلی بازی نمی‌کنید!» غیرممکن است که همیشه در بالاترین سطح بازی کنید، معمولاً در پایان فصل این اتفاق برای ما می‌افتد که تا حدودی عادی است.

فودن بهترین بازیکن فصل است؟
او یکی از آنهاست اما من این احساس را دارم که چیزی که او می‌خواهد قهرمانی لیگ برتر است، اما نمی‌دانم. انتخاب بهترین بازیکن فصل کار من نیست، اما او یکی از آنهاست، قطعا.

بازی مقابل ناتینگهام فارست؟
جو در آنجا غیرقابل باور است. آنها برای بقا می‌جنگند و این بازی را سخت‌تر می‌کند. اما چیزی که بیشتر نگرانش هستم هادسون اودوی، مهاجمان و سلاح‌های آنهاست. فارست بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد.

دیگر خبرها

  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است