Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات جستجو برای لاشه هواپیما و سرنشینان از بامداد امروز در منطقه احتمالی سقوط هواپیما آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد که به محل احتمالی سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران- یاسوج سفر کرده امروز (30 بهمن) به خبرنگاران، گفت: سپاه در حال فعالیت در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شب گذشته بارش برف و باران فعالیت در منطقه را با مشکل روبرو کرد، اظهار داشت: متاسفانه ارتفاعات دنا سخت گذر بوده و از سمت پادنا نیز برف گیر است.

 

بوعلی یادآور شد: منطقه وقوع حادثه دارای شیب بالایی بوده و صعود کوهنوردان به منطقه را با سختی مواجه کرده است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه محل دقیق سقوط هواپیما مشخص نیست، ادامه داد: با تشکیل ستاد بحران تقسیم بندی صورت گرفته، همه نیروها وارد منطقه شده و تیم های جستجو بعد از نماز صبح کار صعود و گشت زنی را آغاز کرده اند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه در صورت دسترسی به لاشه هواپیما و سرنشینان، اطلاعات لازم به اطلاع عموم مردم خواهد رسید، گفت: پهبادهای این نیرو در حال پرواز هستند، ولی سرعت وزش باد بالا بوده و نیروهای پیاده کار جستجو را آغاز کرده اند.

 

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

 

12 گروه امدادی از کهگیلویه و بویراحمد از جمله تیم ‌های تخصصی کوهنوردی جمعیت هلال احمر این استان به محل این سانحه هوایی اعزام شده‌اند.

 

این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام اولین گروه از زائران عمره مفرده این استان پس از ۹ سال وقفه عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز، به سرزمین وحی اعزام شدند.

«سیدمحسن قوامی نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: به لطف خداوند متعال و با عنایت به پیگیری ها و تلاش های انجام شده از سوی سازمان حج و زیارت و سازمان های مرتبط اعزام زائران عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه از ایران به عربستان از سوم اردیبهشت ماه شروع و تا ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی اظهار کرد: امروز اولین پرواز گروه اعزامی زائران از فرودگاه شهید دستغیب و در قالب یک کاروان ۱۲۰ نفره از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به سرزمین وحی اعزام شدند که ۳۰ نفر از این تعداد زائر مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد بوده اند.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پرواز اولین گروه اعزامی عمره گزاران از استان کهگیلویه وبویراحمد راس ساعت ۱۷ امروز ۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳ فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز را به مقصد مدینه منوره ترک کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد