Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از پرديس بختياري: مدل هاي زيادي در حال فعاليت در صنعت مد و فشن هستند اما آيا تمام آنها به شهرت رسيده اند؟ خير! اما برخي از مدل ها هستند که توانستند توانايي هاي خود را نشان داده و به سطح بالاتري از شهرت، که بازيگري است، دست يابند. در ادامه مدل هاي موفقي را که توانستند از دنياي مد و فشن پاي خود را فراتر بگذارنند و به هاليوود راه يابند، برايتان آورده ايم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کيت آپتون

هيچ شکي نيست که کيت آپتون در حال حاضر يکي از مشهورترين مدل هاي جهان است. اين ستاره در طول 5 سال اخير موفقيت هاي بسياري کسب کرده است. به عنوان مثال عکس او را روي جلد مجلات مشهوري مانند Vogue، GQ، Cosmopolitan يا Sunday Times Style مي توان مشاهده کرد. وي در نظرسنجي که مجله «هاليوود بوز» هر ساله با عنوان «زيباترين زنان دنيا» انجام مي‌دهد در سال 2014 رتبه دوم را با بدست آوردن 700 هزار راي به خود اختصاص داد.
اين ستاره 23 ساله به تازگي در عرصه بازيگري نيز قدم گذاشته است. اگر چه او در ابتدا در نقش هاي کوچکي ظاهر مي شد اما با توانايي هايي که داشت توانست خودش را نشان دهد و نقش هاي بزرگ تر و مهم تري را از آن خود کند. به عنوان مثال او در سال 2013 در فيلم کمدي «The Other Man» در کنار ستاره هايي چون کامرون دياز و لزلي من بازي کرده است.
تايرا بنکس

تايرا بنکس مجري برنامه‌هاي تلويزيوني، بازيگر و مدل پيشين آمريکايي است که فعاليت خود را در سن 16 سالگي به عنوان مادلينگ آغاز کرد. او با فعاليت هايش به عنوان مدل در شهرهايي چون پاريس، ميلان، لندن، توکيو و نيويورک به شهرت رسيد به طوري که عکس هايش روي جلد مجلات مشهوري چون Elle، Cosmopolitan، Seventeen، Teen Vogue، GQ و... چاپ شد. در واقع او اولين زن آفريقايي- آمريکايي است که تصويرش روي جلد مجله به چاپ رسيد.
در سال 1997 او به عنوان سوپرمدل سال انتخاب شد و در همان سال قرار خود را به عنوان مدل ويکتوريا سيکرت امضا کرد که اوج موفقيت اش در صنعت مادلينگ بود. اما اين موفقيت ها او را راضي نکرد و همچنان تلاش اش را به عنوان يک ستاره ادامه داد تا در نهايت توانست در صنعت سينما ايفاي نقش کند. او در سال‌هاي بعد، با اجراي برنامه‌هاي تلويزيوني موجب رسيدن به موفقيت هاي تجاري بالاتري شد. از مشهورترين هنرنمايي هاي او مي توان به فيلم هايي چون Gossip Girl، Shake It Up!، Glee و Coyote Ugly... اشاره کرد.
اميلي راتايکوفسکي

بدون شک مي توان گفت که حرفه مادلينگ براي اميلي راتايکوفسکي هيچوقت يک هدف نبوده است. نه به اين معني که او براي مادلينگ ارزشي قائل نبود يا آن را جدي نمي گرفت، بلکه واقعيت اين است که او بازيگري را در اولويت هدف هايش قرار داده بود. او در سن 14 سالگي با شرکت فورد قراردادي امضا و کار خود را آغاز کرد و پس از آن مدل شرکت هاي لوکسي چون مارک جکوبز شد.
راتايکوفسکي پيش از ورود به عرصه مدلينگ، شانس خود را در فوتبال، بازيگري و باله آزمود. او در سال 2013 پس از ظاهر شدن در تک آهنگ جنجال برانگيز «خطوط محو»، که در 25 کشور رتبه نخست را کسب کرد، به شهرت رسيد. از فيلم‌هاي معروف او مي‌توان به بازي در فيلم هاي «دختر گم‌شده» و «ما دوستان تو هستيم» اشاره کرد.
کارا دلوين

کارا دلوين در حال حاضر يکي از تاثيرگذارترين مدل هاي جهان است که جايزه «مدل سال» را در سال 2012 و 2014 از آن خود کرد. او براي برندهاي مشهوري چون Burberry، Mulberry، Tory Burch، Chanel، DKNY، H&M و Dolce & Gabbana همکاري کرده است. کارا دلوين نه تنها در هفته هاي فشن شوي نيويورک بلکه در فشن شو ويکتوريا سيکرت نيز حضور داشت. تمام اين فعاليت ها او را تبديل به يکي از مشهورترين مدل هاي جهان کرده است. موفقيت هاي او در صنعت مد و فشن تمامي ندارد اما اين مانع از حضور و موفقيت او در عرصه هاي ديگري چون بازيگري نشد. او در سال 2012 در نقش هاي کوتاهي ايفاي نقش کرد اما سال گذشته با حضور در فيلم « Paper Towns» توانست خود را به عنوان يک بازيگر هاليوودي در دل مردم جا کند.
کامرون دياز

ممکن است شما کامرون دياز را به خاطر حضورش در هاليوود بشناسيد اما او در ابتدا فعاليت خود را به عنوان يک مدل، در سن 16 سالگي، آغاز کرد. او تا به حال با برندهاي معتبري چون Coca-Cola،Calvin Klein و Levi’s همکاري کرده است. عليرغم پيشنهادهاي خوبي که به او در زمينه مادلينگ شده، او بازيگري را انتخاب و در سال 1994 در کمدي «The Mask» جيم کري ايفاي نقش کرد. او تاکنون نامزد دريافت جايزه گلدن گلوب، بافتا و انجمن بازيگران نمايشي شده است. از فيلم هاي مشهوري که او در آن ايفاي نقش کرده مي توان به «شرک»، «ماسک»، «فرشتگان چارلي»، «آسمان وانيلي» و ... اشاره کرد.
شارون استون

بي شک مي توان گفت که شارون استون از ديگر بازيگران زن اين ليست، تواناتر است. او نيز ابتدا کارش را با مادلينگ آغاز کرد. او حتي به خاطر اين کار مدرسه و محل زندگي اش را ترک کرد و به نيويورک رفت. پس از آن، او به سرعت جذب برندهايي چون فورد شد. اگر چه او در حرفه مادلينگ بسيار موفق بود اما خيلي در اين زمينه دوام نياورد، به طوري که 3 سال بعد به حرفه بازيگري روي آورد. اولين تجربه او در سال 1980 در فيلم «خاطرات استارداست» بود. پس از آن پيشنهادهاي بهتري به او شد به طوري که توانست در فيلم هايي چون «غريزه اصلي»، « گلوريا»، «زن گربه اي» و غيره به خوبي بدرخشد. او تا به حال موفق به دريافت جوايز گلدن گلوب و امي شده ‌که شهرتش را بيشتر مديون فيلم پرفروش و جنجالي «غريزه اصلي» است.
ميلا يوويچ

فعاليت اخير ميلا يوويچ در صنعت سينما آنقدر چشمگير است که فراموش کرده ايم او روزي يک مدل بوده است. زماني که او پنج سال بيشتر نداشت به همراه خانواده به شهر ساکرامنتو کاليفرنيا مهاجرت کرد. ميلا به دليل چهره زيبا و معصوم و چشمان آبي رويايي‌اش (و همچنين شهرت مادرش) خيلي زود توانست توجه فعالان صنعت مدلينگ را به خود جلب کند.
او حرفه مدلينگ را از سن 11 سالگي آغاز کرد و به دليل زيبايي اش خيلي زود عکس‌هاي او جلد تمام مجلات مد آمريکا را پوشش داد. او با برندهاي مشهوري چون H&M، Giorgio Armani، Christian Dior، DKNY، Coach و Calvin Klein همکاري کرد. پس از کسب موفقيت‌هاي پي در پي در عرصه مدلينگ، ميلا و مادرش تصميم گرفتند که او را وارد صنعت سينما کنند. اين اتفاق در سال 1988 وقتي که ميلا 13 سال بيشتر نداشت با بازي در فيلم «اتصال دو ماه» به وقوع پيوست.
گل گدوت

گل گدوت يکي از جذاب ترين زنان اين ليست است. او در سال 2004 در مسابقه دوشيزه جهان شرکت و پس از آن در کمپين هاي تبليغاتي مد و فشن هنرنمايي کرد. Gucci، aptain Morgan، Jaguar Cars و Vine Vera از برندهاي مشهوري است که گل گدوت به عنوان چهره تبليغاتي در آن درخشيده است. پس از فعاليت و کسب موفقيت در عرصه مدلينگ، وي فعاليت‌هاي سينمايي خود را با بازي در فيلم «سريع و خشمگين 4» (2009) آغاز کرد و در سري بعدي همين فيلم به عنوان «سريع و خشمگين 6»در کنار پل واکر و ون ديزل ظاهر شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ نقالان سوره با اجرای ۳۸ پرده شهدای خراسان شمالی نواخته می‌شود

اکرم صدیقی کلاته در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: پس از اجرای موفقیت‌آمیز جشنواره نقالان سوره که با هدف آشنایی دانش‌آموزان با شهدای شاخص خراسان شمالی برنامه‌ریزی جهت برگزاری مرحله دوم آن انجام شد.

وی در ادامه افزود: در سال دوم تحت عنوان باشگاه نقالان سوره میدانی برای ارائه کار توسط نقالان دوره قبل و نقالان جدید ایجاد کردیم.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی تصریح کرد: در طرح باشگاه نقالان سوره فیلم‌ها ارسالی پرده‌خوانان دانش‌آموز توسط هیأت داوران مورد ارزیابی و نظارت قرار گرفت و نفرات برتر در اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

صدیقی کلاته گفت: زنگ اجرای همزمان ۳۸ نقالی صبح دوشنبه در مدرسه دخترانه شرافت بجنورد نواخته خواهد شد.

کد خبر 6078505

دیگر خبرها

  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • احتمال ارائه نسخه تازه‌ای از مست عشق برای اکران
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • پشت‌پرده فسخ قرارداد سرمربی پاکو خمس با تراکتور!
  • پشت‌پرده واردات ۶۰۰ هزار لپ‌تاپ به ایران
  • نخستین فیلم شهیدآوینی پس از ۴۴ سال روی پرده رفت
  • عکس | سالخوردگی مرد مارلبرویی
  • پشت پرده برخی از رستوران های معروف شیراز
  • شیدا مقصودلو همسر ایرانی ژوزه مورایس مربی خارجی سپاهان کیست؟
  • زنگ نقالان سوره با اجرای ۳۸ پرده شهدای خراسان شمالی نواخته می‌شود