Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بلوکی رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی گفت: در سایه تلاش ماموران راهداری تمامی محورهای ارتباطی استان اعم از آزاد راه پیامبر اعظم (ص)، محورهای اصلی و فرعی باز بوده و رفت و آمد در آن ها جریان دارد.

وی ادامه داد: با توجه به ادامه بارش برف طی امروز، استفاده از زنجیر چرخ برای رفت و آمد در آزاد راه پیامبر اعظم(ص) و گردنه های استان به ویژه شیبلی، سامبران و پیام الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بیشترین بارش برف از محورهای تبریز - بستان آباد، آزاد راه تبریز - زنجان، تبریز - اهر - کلیبر، مراغه - هشترود، هشترود - چاراویماق و بستان آباد - سراب - اردبیل گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی هم چنین گفت: عملیات برف روبی از سوی ماموران راهداری در 650 محور روستایی انجام شده و در 220 محور نیز ادامه دارد.

حسین بلوکی افزود: در پی بارش برف از روز گذشته در بیشتر محورهای استان به ویژه مناطق کوهستانی گروه های راهداری با استقرار در این محورها اقدام به برف روبی آن ها کردند.

وی اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران راهداری 8 هزار و 500 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی استان و آزاد راه پیامبر اعظم (ص) برف روبی شد.

رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی اظهار کرد: هم اکنون راهداران با استقرار در محورهای ارتباطی آماده ارایه خدمات به مسافران و رانندگان هستند.

بلوکی افزود: با توجه به برودت هوا و لغزندگی محورهای ارتباطی رانندگان از سفرهای غیرضروری به ویژه شب هنگام خودداری کرده و در صورت ضرورت لباس گرم، پتو و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی فعالیت سامانه بارشی تا ظهر امروز ادامه داشته و از بعد از ظهر از استان خارج می شود و در پی آن دما به صورت نسبی کاهش می یابد.

 

انتهای پیام/ش

عملیات برف روبی  در 650 محور روستایی آذربایجان شرقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی بانوان  از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی تهران در حال برگزاری است و کبدی کاران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان در هندوستان آماده می‌شوند.

در این مرحله یاسمین فریدی و ثنا عبدی به عنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه