Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-27@03:33:35 GMT

وضو گرفتن متفاوت بیمار آلزایمری در بیمارستان +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۲۰۹۸

‍‍‍‍‍‍

پیرمردی که به بیماری آلزایمر مبتلا و به خاطر وضعیت جسمانی ضعیفش در بیمارستان بستری است حرکت زیبایی انجام داد که در ادامه می بینید.

به گزارش شریان نیوز،بیماری آلزایمر که اغلب در افراد سالخورده نمود پیدا می کند می تواند اختلالات بسیاری در زندگی بیمار بوجود بیاورد.

مبتلایان به این بیماری شاید دست به کارهایی بزنند که کاملا به نظر دیگران بی معنی باشد اما آنها در ذهن خود چنین تصوری از حرکات خود ندارند، فراموش کردن حتی مواردی مهم که در زندگی روزانه می تواند برای این افراد دردسر ساز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور مثال کافی است تا اطرافیان یک فرد سالخورده مبتلا به آلزایمر برای دقایقی از او غافل شوند تا این شخص از خانه خارج شود آن هم در حالتی که شاید دیگر آدرس محل زندگی اش را به یاد نیاورد و این اتفاق ممکن پایان تلخی داشته باشد.

پیرو این مطالب قصد داریم پیرمردی در یکی از کشورهای خاورمیانه را به شما نشان دهیم که با وجود چنین بیماری دست به اقدامی شیرین و زیبا زده که تماشای آن خالی از لطف نیست.

این پیرمرد در حالی که روی تخت بیمارستان بستری شده در خیال خود شاید چشمه ای از آب زلال را پیش روی خود می بیند که با آن وضو می گیرد.

loadingجهت دانلود فایل کلیک نمائید

برچسب هاآلزایمروضوبیمارپیرمرداختلالات مطالب مرتبط آزمایش خون/ سوالاتی مهم پیرامون آزمایش خون
آشنایی با شیوه‌های پیشگیری از آنفلوانزای پرندگان
تشخیص مرگبارترین بیماری‌ها تنها با اثرانگشت افراد
با وجود آنفلوآنزا، مرغ و تخم‌مرغ بخوریم؟!
تاثیر فیزیوتراپی در درمان بیماری تنگی نفس
عادت‌های ورزشی که پوست را مریض و نابود می‌کند
پرستار فشار خون‌تان باشید!

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر شبکه بهداشت درمان سلماس گفت: بیمار خانم ۷۴ ساله با سابقه مشکلات قلبی در بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس بستری بود که با توجه به نیاز به خدمات تخصصی پس از پذیرش بیمار در بیمارستان تخصصی قلب سیدالشهدای ارومیه درخواست آمبولانس هوایی شد.

 

دکتر ثانی افزود: این اعزام با بالگرد، اولین اعزام هوایی برای انتقال بیمار به مرکز استان در سال جاری بودچرا که استفاده از اورژانس هوایی در سرعت انتقال و امداد و نجات بیماران بدحال و مصدوم تأثیر بسزایی دارد.

 

انتقال بیمار از بیمارستان به محل اعزام بالگرد توسط کادر فوریت اورژانس ۱۱۵ سلماس انجام شد.

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • شرم از بدن
  • پیش‌بینی یک بیماری ۱۲ سال قبل از بروز علائم
  • کشفی تازه و متفاوت از تصور پیشین درباره مرز میان مرگ و زندگی
  • پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم
  • آزمایش چشم آلزایمر را ۱۲ سال قبل از بروز علائم پیش بینی می کند
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد