Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوثر هردانی، دانشجوی پردیس کوثر دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد و از اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بر اثر سانحه جانسوز سقوط هواپیمای تهران- یاسوج به دیار حق شتافت.

     به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هواپیمای تهران ـ. یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از پرواز از مهرآباد به سمت یاسوج از رادار خارج شد و در منطقه سمیرم سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بنابراین گزارش، کوثر هردانی، دانشجوی پردیس کوثر دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد و از اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بر اثر سانحه جانسوز سقوط هواپیمای تهران- یاسوج  به دیار حق شتافت.

کوثر هردانی متولد سال ۱۳۷۴ ساکن تهران دانشجوی ترم ۷ رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان مسئول سایبری فضای مجازی بسیج دانشجو و نخبه دانشگاهی بود.

وی از دانشجویان فعال اين دانشگاه بود و در زمینه وبلاگ نویسی و كارهای هنری فعالیت داشت دوستانش از خوش اخلاقی او می‌گویند و از اینکه بدون چشم داشتی به دانشجویان کمک می‌کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز موفقیت‌آمیز تاکسی‌پرنده در چین!

یک هواپیمای الکتریکی به نام «تاکسی هوایی» با موفقیت نخستین پرواز خود را بین دو شهر شنژن و جوهای، در جنوب شرقی استان گوانگ‌دونگ چین انجام داد. استفاده از این هواپیمای الکتریکی با قابلیت پرواز در ارتفاع پایین می‌تواند مسیر ماشین‌رو ۲.۵ تا ۳ ساعته میان شنژن و جوهای را به ۲۰ دقیقه کاهش دهد.

کد خبر 736645

دیگر خبرها

  • بازگشت به خط پرواز یک فروند هواپیمای MD شرکت هواپیمایی کاسپین
  • فرودگاه بیرجند میزبان ۵۰ پرواز در نوروز ۱۴۰۳
  • فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند میزبان ۵۰ پرواز در نوروز ۱۴۰۳
  • شرکت هواپیمایی قطر در حال بررسی خرید 150 فروند هواپیمای جدید
  • آمادگی ۱۵۵ فروند هواپیمای مسافربری در سفرهای نوروزی
  • لغو پرواز ارومیه تهران به دلیل نقص فنی
  • لغو پرواز ارومیه به تهران؛ تکلیف مسافران چه شد؟
  • پرواز موفقیت‌آمیز تاکسی‌پرنده در چین!
  • پرواز ارومیه به تهران به دلیل نقص فنی لغو شد
  • در لیست تحریم هیچ کشوری نیستیم/ برنامه دانشگاه برای جذب ۳۰ هزار دانشجوی خارجی