Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@09:15:10 GMT

جزییات سرقت مسلحانه از بانک تجارت مشهد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۲۶۶۹

حوادث رکنا: روز گذشته مردی با در دست داشتن یک اسلحه کلت، پس از ورود به شعبه بانک تجارت در حاشیه میدان بسیج، اقدام به سرقت یک میلیون و ٣٨٨ هزار تومان کرد و از صحنه گریخت.

معاون دادستان مشهد درباره جزئیات این حادثه Incident به خبرنگار ما گفت: اولین گزارش این حادثه در ساعت ١١:۴٠ ظهر دیروز به پلیس Police گزارش شد و با حضور در محل، مشخص شد سرقتی مسلحانه رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی حسن حیدری افزود: طبق شواهد و فیلم دوربین‌های مداربسته بانک در محل، مشخص شد که مردی جوان در حالی که سر و صورتش را با یک شال بسته بوده است به این شعبه ورود می‌کند. این شخص در کمترین زمان ممکن، پس از ورود به بانک، اسلحه خود را مسلح می‌کند و رو به رئیس شعبه نشانه می‌گیرد.

وی ادامه داد: این سارق پس از تهدید رئیس بانک، اسلحه را به سمت شهروندان و سایر کارمندان این بانک نشانه می‌گیرد و پس از اعلام اینکه این یک سرقت Stealing مسلحانه است، از کارمندان می‌خواهد هرچه پول دارند به او بدهند.

معاون دادستان مشهد تصریح کرد: در ادامه این ماجرا، فرد سارق با رفتن به سمت باجه شماره٢ این بانک، از کارمند می‌خواهد که پول‌های پشت پیشخوان را به او تحویل بدهد. این کارمند نیز با توجه به آموزش‌هایی که از قبل دیده بود، تمام پول‌ها را روی پیشخوان می‌ریزد.

قاضی حیدری گفت:سارق، در اقدامی عجیب، در حالی که پول‌ها را بغل می‌زند، به سمت در بانک فرار Escape می‌کند. در این میان، چند شهروند نیز به دنبالش می‌دوند و ‌مقداری از پول‌ها روی زمین می‌ریزد.

وی با اشاره به فرار متهم با یک موتورسیکلت که خلاف جهت خیابان حرکت می‌کرد بیان کرد: به گفته مسئولان بانک، حین سرقت، آن‌ها آژیر خطر را به صدا درآورده‌ و بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش داده‌اند.

معاون دادستان مشهد با بیان اینکه تحقیقات درباره رعایت بسته حفاظتی ارائه‌‌شده به بانک‌ها آغاز شده است‌‌‌‌ خاطرنشان کرد: نبود نگهبان ثابت و استفاده از نگهبان دوره‌ای یکی از مهم‌ترین اشکالات موجود در این بانک بوده است.

وی ادامه داد: مسئولان این بانک مدعی شدند که با توجه به قرار گرفتن این شعبه در پشت ایستگاه قطارشهری و احتمال بروز هر گونه حادثه‌، پیش‌تر تقاضای استفاده از نگهبان روزانه را داده‌اند که این هم در دست بررسی است.

قاضی حیدری با انتقاد از وجود برخی سازه‌های شهری در مقابل اماکن دولتی که قدرت مانور را می‌گیرد بیان کرد: سؤال اینجاست که اگر به جای این بانک دولتی یک بانک یا مؤسسه خصوصی در آنجا بود، با توجه به خطرات احتمالی و بروز هر‌گونه حادثه‌ای، با شرکت قطار شهری برای جابه‌جایی ایستگاه وارد مذاکره نمی‌شدند؟

معاون دادستان مشهد با اشاره به اینکه خوشبختانه در پی این حادثه به هیچ‌یک از شهروندان و کارکنان بانک آسیبی وارد نشده است گفت: تحقیقات دراین‌باره آغاز شده است و تا رسیدن به نتیجه نهایی و دستگیری سارق ادامه دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از شش بانک، به‌زودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیئت‌مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیئت‌مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورت‌جلسه‌ای هم در این خصوص به امضای دو طرف رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • فیلم| تخلفات صنفی طلا فروشان تبعات دارد
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات