Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل سپاه به نمایش دیروز نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ، واکنش نشان داد. آفتاب‌‌نیوز : سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز ( دوشنبه 30 بهمن) در همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: در گذشته آمریکا در سطوح راهبردی تهدیدات، علیه ما اقدام می‌کرد اما امروز خودش هم وارد سطوح عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز آمریکا و اسرائیل تبدیل به هنرپیشه مضحک شده‌اند و لاشه یک موشک و بال یک پرنده را به عنوان موشک و پهپاد ایرانی نمایش می‌دهند. این که آنها می‌گویند موشک نمایش داده شده، ایرانی است که ما به صراحت آن را رد می‌کنیم اما سوال این است که سامانه‌های ضد موشک آنها کجا بودند؟ این آهن پاره‌هایی که به عنوان سامانه تاد یا پاترویوت به عربستان فروختند، کجا بودند که نتوانستند یک موشک را رهگیری و منهدم کنند. آنها بدنه یک موشک را که بیشترین سطح مقطع راداری را دارد، به نمایش گذاشتند. آنها که نمی‌توانند یک موشک رابزنند، اگر صد موشک بر سر آنها فرود آید چه خاکی بر سر می‌ریزند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/تجمع خاخام‌ها کنار موشک ایرانی

تصویری از حضور خاخام‌های اسرائیلی در کنار بوستر موشک‌های ایرانی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که بسیار پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، پس از حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اسرائیل، در نزدیکی شهر جنوبی عراد، یهودیان ارتدوکس در اطراف بقایای یک موشک بالستیک جمع شدند.

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • رسانه عبری: حزب الله قادر است الجلیل را محو کند
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • تجمع خاخام‌ها کنار موشک ایرانی/ عکس
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • عکس/تجمع خاخام‌ها کنار موشک ایرانی