Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@04:42:53 GMT

«نظریه‌ای در باب دین و شادی» نقد و بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۳۲۱۸

«نظریه‌ای در باب دین و شادی» نقد و بررسی می‌شود

خبرگزاری شبستان: نشست نقد و بررسی کتاب «نظریه‌ای در باب دین و شادی؛ دین تاریخی و مهار دوگانه شادی» اثر حسن محدثی و الهام قربانی روز چهارشنبه دوم اسفندماه در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اندیشه خبرگزاری شبستان: نشست نقد و بررسی کتاب «نظریه‌ای در باب دین و شادی؛ دین تاریخی و مهار دوگانه شادی» اثر حسن محدثی و الهام قربانی چهارشنبه، دوم اسفندماه در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست، مقصود فراستخواه، حجت‌الاسلام ناصر تقویان، حسن محدثی و خداداد خادم حضور دارند و درباره کتاب سخن می‌گویند.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند از ساعت 17 تا 19 به سرای اهل قلم واقع در خیابان فلسطین جنوبی کوچه خواجه نصیر شماره دو مراجعه کنند.

 

گفتنی است، کتاب «نظریه‌ای در باب دین و شادی؛ دین تاریخی و مهار دوگانه شادی» نشان می‌دهد که چگونه در ایران نوع خاصی از تفکر و فرهنگ دینی (برخلاف آموزه‌های اسلام اولیه) از دو طریق درونی و بیرونی به مهار شادی پرداخته است. کتاب تأکید می‌کند که اسلام پیامبر ضد شادمانی نیست، لذا دعوت به تجدیدنظر در فرهنگ دینی موجود می‌کند تا بار دیگر زیست شادمانه در همین جهان به رسمیت شناخته شده، فراگیر شود و خنده بر لبان آدمی بی‌نگرانی شکوفا شود.

پایان پیام/248

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی در خصوص اعتراضات ضد صهیونیستی و اغتشاشات در ایران!

رئیس مرکز مطالعات اسلامی دانشگاه شیکاگو در پاسخ به دروغ پردازی‌های مجری بی بی سی علیه انتفاضه دانشجویی در آمریکا گفت: در دانشگاه شیکاگو شعار یهودی ستیزانه‌ای نشنیده‌ام، به نظر من این ادعا، ادعای خیلی مضحکی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی در خصوص اعتراضات ضد صهیونیستی و اغتشاشات در ایران!
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت
  • فیزیک ثابت کرد که «دشمنِ دشمنِ شما واقعاً دوست شماست»
  • دشمن دشمن شما، واقعا دوست شما است؟
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • کتاب «ادب زندگی» منتشر شد
  • کتاب «ادب زندگی» روانه بازار نشر شد
  • بالاخره راز هرم جیزه کشف شد!
  • فاشیسم با یک سلاح جدید بازگشته است: نظریه توطئه!