Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود -هر چهار تیم گروه یک امتیازی‌اند.

سه‌‌شنبه اول اسفند 96، هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 2018

استقلال ایران- الهلال عربستان(گروه D)

ساعت 19:00 در ورزشگاه سیب مسقط عمان

به گزارش وب سایت برنامه نود، گل ارزشمند علی قربانی در واپسین دقایق دیدار الریان- استقلال باعث شد تا استقلال شروعی امیدوار کننده در گروه مرگ داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در سخت ترین گروه ممکن قرار گرفته است و الهلال عربستان، الریان قطر و العین امارات سه تیم نام آشنای فوتبال آسیا، هم گروه‌های آبی‌ها محسوب می شوند. هر چهار تیم مدعی صعودند. دو تساوی در روز اول نشان داد که معادلات این گروه کاملا پیچیده خواهد بود.

استقلال فردا در دومین گام میزبان تیم قدرتمند الهلال عربستان است. الهلال، فینالیست آسیا در فصل گذشته، رقیبی آشنا برای فوتبالدوستان ایرانی است.

الهلال فصل قبل شش بار مقابل ایرانی ها به میدان رفت و همین تیم دو نماینده ایران، استقلال خوزستان و پرسپولیس را حذف کرد.

قهرمان عربستان این فصل هم در صدر جدول لیگ عربستان قرار دارد و تقریبا با همان تیم فصل قبل قدرتمندترین حریف استقلال محسوب می شود.

استقلال پس از آمدن وینفرد شفر به تیم به مراتب بهتری تبدیل شد و قطعا حریف دست و پا بسته ای مقابل آبی های عربستان نخواهد بود.

استقلال میزبان این بازی است اما به دلیل مشکلات بین ایران و عربستان این بازی در عمان برگزار خواهد شد. هفته قبل تراکتورسازی از این بابت ضربه خورد و باید دید فردا بازی در عمان برای استقلال چگونه خواهد بود. احتمالا بیشتر تماشاگران طرفدار الهلال خواهند بود.

آبی‌های تهران و ریاض حریفانی قدیمی برای هم محوسب می شوند، آنها 26 سال در فینال آسیا هم مقابل هم قرار گرفتند که الهلال در ضربات پنالتی به پیروزی رسید. این دو تیم پس از پنج سال به هم رسیدند.

غیبت مرد سال آسیا

الهلال در این فصل هم مدعی قهرمانی در لیگ عربستان است. هدایت این تیم همچنان برعهده رامون دیاز آرژانتینی است. بازیکنان این تیم هم تقریبا همان بازیکنانی اند که فصل قبل مقابل پرسپولیس بازی کردند. در ترکیب بازیکنان خارجی تیم البته تغییراتی ایجاد شده است. عمر خربین سوری یکی از آشناترین بازیکنان الهلال است. مرد سال آسیا در سال 2017 البته مصدوم است و به بازی فردا نمی رسد. الهلال مصدومان دیگری هم دارد ادواردو برزیلی، نواف العابد، عبدالله عطیف، سلمان الفرج هم غایب اند.

الهلال برای پرکردن خلاء این مصدومان دو بازیکن جدید از مراکش و آرژانتین خرید. اشرف بن شرقی مراکشی احتمالا در جام جهانی هم برابر ایران بازی خواهد کرد. در جمع استقلال ها هم پژمان منتظری، بویان و میلاد زکی پور مصدوم اند و به نبرد آبی ها نمی رسند.

نکته دیگری که می تواند به سود استقلال تمام شود بازی کردن الهلال در بین دو دیدار آسیایی‌اش است این در حالی است که استقلال در این حدفاصل استراحت کرد. الهلال چند روز پیش در لیگ عربستان در خانه الشباب به میدان رفت و دو-یک پیروز شد.

هر دو تیم یک امتیازی اند و می دانند که نباید فردا ببازند.

آمار

*الهلال در لیگ قهرمانان آسیا 25 بار با تیم های ایرانی بازی کرده که حاصلش 11 برد، 8 باخت و 6 تساوی بوده است.

*استقلال فصل قبل 6 بار با ایرانی ها بازی کرد که نباخت و به سه برد و سه تساوی رسید. در مرحله گروهی با پرسپولیس دو بار مساوی کرد، در یک هشتم نهایی دو بار استقلال خوزستان را شکست داد و در نیمه نهایی یک برد و یک مساوی مقابل پرسپولیس داشت. الهلال سابقه بازی استقلال، صبا باتری، مس کرمان، ذوب آهن، سپاهان، پرسپولیس، فولاد، استقلال خوزستان و تراکتورسازی را دارد.

*استقلال و الهلال سه بار در لیگ قهرمانان باهم بازی کردند که دوبار الهلال برده و یک مرتبه استقلال.

*در مجموع استقلال و الهلال تاکنون هفت بار باهم بازی کردند که سهم استقلال دو برد، دو مساوی و دو باخت بوده است. استقلال البته هر دو تساوی خود را در ضربات پنالتی باخته است.

*استقلال تا به امروز 14 بار با تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا( گروهی و پلی آف) بازی کرده است که حاصلش 6 برد، یک مساوی و ۷ باخت بوده است. این تیم فصل قبل با تعاون هم گروه بود که رفت و برگشت این تیم را برد. استقلال مجموعا در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الهلال، اتفاق، الاهلی، الشباب، التعاون و الاتحاد عربستان بازی کرده است.

*استقلال تا به حال 199 گل در آسیا زده است و در بازی با الهلال به دنبال گل دویستم است.

*استقلال دو بار قهرمان جام باشگاه های آسیا شده، الهلال هم همینطور.

دیگر بازی گروه:

العین امارات- الریان قطر

نتیجه بازی هفته اول:

الریان 2- استقلال 2

الهلال عربستان صفر- العین امارات صفر

آخرین نتایج:

الریان 2- استقلال 2

الشباب یک- الهلال 2

نحوه حضور در لیگ قهرمانان آسیا:

استقلال نایب قهرمان فصل قبل لیگ ایران/ صعود مستقیم

الهلال، قهرمان لیگ عربستان/ صعود مستقیم

جایگاه در لیگ داخلی:

استقلال با 35 امتیاز از 23 بازی در رده ششم لیگ ایران

الهلال با 46 امتیاز از 21 بازی صدرنشین لیگ عربستان

پنج بازی آخر:

استقلال: مساوی، برد، باخت، برد، برد

الهلال: برد، مساوی، مساوی، برد، برد

بهترین گلزن در لیگ:

استقلال: سرور جپاروف با 4 گل

الهلال: ژلمین ریواس و کارلوس ادواردو با 5 گل

بهترین گلزن آسیایی:

استقلال: علی قربانی با یک گل

الهلال: -

داور: ریوجی ساتو(ژاپن)

57189

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا

اولین مصاحبه از سوی یکی از مدیران هلدینگ خلیج فارس نشان داد این شرکت راضی به کسب مقام چهاردهمی در لیگ برتر نمی‌شود. در ابتدای فصل وقتی باشگاه به خاطر مشکلات مالی نتوانست بازیکنان مد نظر جواد نکونام را جذب کند، عنوان کرد درصورت کسب عنوان چهاردهمی در لیگ برتر هم از جواد نکونام حمایت خواهد کرد، اما سرمربی تیم استقلال گفت: این تیم به واسطه قدمت و هوادارانی که دارد، نمی‌تواند در لیگ برتر به دنبال کسب عنوان چهاردهمی باشد.

هلدینگ خیلج فارس مالک باشگاه استقلال به کسب عنوان چهاردهمی در لیگ برتر راضی نیست. این شرکت در کنار قهرمانی در لیگ برتر می‌خواهد برای کسب ستاره سوم در آسیا تلاش کند. این را مصاحبه مهدی سالم مدیر روابط عموم خلیج فارس به وضوح نشان می‌دهد.

او در اینباره گفت: «نکته اصلی این است که هلدینگ خلیج فارس وقتی در موضوعی ورود می‌کند، باید حتما آن مجموعه را به بالاترین سطح برساند. دیدگاه علی‌عسکری همین است. یا کاری را شروع نمی‌کند یا اگر شروع کرد به کمتر از اولی رضایت نمی‌دهد. چه در حوزه صنعت چه در حوزه ورزش باشد. همیشه خواستند بهترین شرایط را ایجاد کنند. تمام تلاشمان برای همین هدف است. کاری که ما باید انجام می‌دادیم، انجام شد. بقیه کار به بازیکنان، کادرفنی و بقیه اعضای استقلال مربوط می‌شود.»

به نظر بلند پروازی خصصیه اصلی جواد نکونام است. او این را به خوبی در استقلال این فصل نشان داد. تیمی‌که در ابتدای فصل حتی باشگاه هم برای آن شانس قهرمانی در نظر نمی‌گرفت، اکنون در صدر جدول است و شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد.

بدون شک اولین شرط تحقق این مهم جذب بازیکنانی است که کیفیت فنی تیم استقلال را بالا ببرند. همان بازیکنانی که در ابتدای فصل و در تعطیلات زمستانی در لیست خرید آبی‌ها قرار گرفتند. بازیکنانی، چون محمد محبی، مهدی قایدی، علیرضا جهانبخش، سعید عزت الهی، فرشاد احمد زاده و...

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!