Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@14:33:30 GMT

هلاکت 8 نظامی سعودی توسط انصارالله

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۳۷۷۱

در پی درگیری‌ها در مرز عربستان و یمن، هشت سرباز عربستانی در منطقه "جازان" کشته شدند. ناطقان: به نقل از سایت النشره، یگان تک تیرانداز وابسته به انصارالله یمن چهار سرباز سعودی را در دو روستای «‌حامضه» شمالی و جنوبی در بندر جازان و چهار تن دیگر را در روستای «‌قوی» از پای درآورد.
مرز عربستان و یمن روزانه شاهد عملیات‌های مشابه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملیاتها در واقع پاسخ انصارالله به حملاتی است که از سوی ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان از مارس ۲۰۱۵ در یمن آغاز شده است.
این حملات‌ها به بهانه حمایت از عبدربه منصور هادی، رییس جمهور مستعفی یمن، برای تسلط دوباره بر صنعا، پایتخت یمن و شمال این کشور که تحت کنترل انصارالله است، صورت می‌گیرد.
درگیری‌ها در یمن تاکنون باعث کشته شدن حدود ۱۰ هزار تن شده است، که طبق آمار ارائه شده توسط سازمان‌های بین‌المللی،‌ علاوه بر شرایط بد انسانی و شیوع بیماری‌های فراگیر باعث مجروح شدن صدها هزار شهروند یمنی شده است.
منبع: ایسنا برچسب ها: نظامی سعودی ، انصارالله ، رییس جمهور مستعفی یمن

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از تداوم تلفات نظامی ارتش اوکراین در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که در درگیری در محور دونتسک، نیروهای مسلح اوکراین بیش از ۲۲۰ نیروی نظامی خود را از دست داد. همچنین ۲ تانک ارتش اوکراین نیز در این درگیری منهدم شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، نیروهای روسیه موفق شدند مواضع خود را در محور آودیوکا، بهبود بخشند. ارتش اوکراین حدود ۲۵۵ نیروی نظامی خود را در این محور از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری در محور دونتسک جنوبی، نیروهای مسلح روسیه سه حمله ارتش اوکراین را دفع کردند. ارتش اوکراین بیش از ۶۰ نیروی نظامی خود را از دست داده بود.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور ۲۱۰ پهپاد و ۲۱ موشک هیمارس ارتش اوکراین را سرنگون کرد.

کد خبر 6063769

دیگر خبرها

  • دختر شایسته عربستان در مسابقات جهانی شرکت می‌کند!/عکس
  • (تصاویر) رومی القحطانی؛ زیباترین دختر عربستان و نماینده سعودی در مسابقه دختر شایسته جهان کیست؟
  • عربستان سعودی برای اولین‌بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • مسکو: فعالیت ناتو در شرق اروپا به سمت درگیری با روسیه است
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه
  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز