Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:57:55 GMT

پروازهای فرودگاه سنندج برای دومین روز متوالی لغو شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۴۰۶۳

پروازهای فرودگاه سنندج برای دومین روز متوالی لغو شد

سنندج - ایرنا - مدیر فرودگاه های استان کردستان گفت: به علت شرایط نامساعد جویو بارش باران و برف، پروازهای روز دوشنبه این فرودگاه از مبدا تهران برای دومین روز متوالی لغو شد.

محسن سیف زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در برنامه امروز پروازهای این فرودگاه، 2 پرواز پیش بینی شده بود که هر 2 پرواز به علت نامساعد بودن شرایط جوی لفو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پرواز نخست قرار بود ساعت 10 و 30 دقیقه از تهران به مقصد سنندج توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام شود که بدلیل شرایط اعلام شده، انجام نشد.
سیف زاده تاکید کرد: با توجه به انجام نشدن این پرواز، پرواز سنندج - تهران نیز که قرار بود توسط همین شرکت انجام شود نیز به تبع لغو شده است.
سیف زاده در خصوص پرواز دوم نیز گفت: این پرواز قرار بود ساعت 12 و 30 دقیقه از مبدا تهران با هواپیمایی قشم ایر انجام شود که بخاطر شرایط نامساعد جوی و بارش شدید باران این پرواز هم لغو شده است.
وی یادآور شد: 2 پرواز روز یکشنبه این فرودگاه نیز به علت نامساعد بودن شرایط جوی لغو شده بود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون سه شرکت هواپیمایی آسمان، ایران ایر و قشم ایر در برنامه زمستانی این فرودگاه فعالیت می کنند و در طول هفته 12 پرواز (24 پرواز رفت و برگشت) در این فرودگاه انجام می شود.
فرودگاه سنندج از فرودگاه های قدیمی ایران است که از سال 1338 پروازهای هواپیمایی ایران ایر در این فرودگاه برقرار بوده است.
با ورود یک سامانه بارشی قوی از روز جمعه تاکنون بارش باران در بیشتر مناطق غربی کشور آغاز شده و طبق اعلام هواشناسی بارندگی ها تا روز آواخر روز دوشنبه تداوم خواهد داشت.
3020/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند

حسام قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از سوم اردیبهشت ماه تا به امروز بیش از یک هزار و ۵۰۰ زائربا پروازهای  ایران ایر اعزام شده اند گفت: در طی این سه روز حجاج از فرودگاه‌های‌حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند

وی افزود:اولین گروه زائران حج عمره  استان تهران در ساعت ۹و ۳۰ دقیقه بامداد سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ وارد فرودگاه مدینه منوره  شدند.

 قربانعلی بیان کرد: عملیات اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال انتظار، با انجام  پرواز شماره  ۱۵۰۸ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در سوم اردیبهشت ماه از فرودگاه امام خمینی شروع شد.

وی بیان کرد: در عملیات اعزام عمره گزاران استان تهران، با توجه به تعداد زائران این استان  روزانه  تعداد ۲۵۵ زائر (۳ کاروان) در قالب یک پرواز  رهسپار فرودگاه مدینه منوره می‌شوند.

او گفت:برای اعزام عمره گزاران روزانه ۲ پرواز برنامه ریزی شده است که امروز علاوه بر تهران از فرودگاه مشهد مقدس نیز زائران به مدینه اعزام خواهند شد. 

به گفته قربانعلی  پروازهای حج عمره استان تهران به مدت ۱۱ روز ادامه دارد و از سایر ایستگاه‌های پروازی  در این عملیات صرفا یک پرواز برای انتقال زائران حج عمره انجام‌می‌شود.

وی افزود : هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این عملیات ۴۴  پرواز رفت و برگشت در مدت  ۲۱ روز  انجام‌خواهد داد و در مجموع عمره گزاران با ۶۶  کاروان  به سرزمین وحی اعزام‌می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت