Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@22:37:59 GMT

طرح محرمانه داعش برای اشغال کرکوک

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۴۰۹۰

یگان مبارزه با تروریسم در عراق به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می‌دهد داعش طرح‌هایی برای تسلط بر کرکوک دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشرق، به گزارش اعلام الحربی، یگان مبارزه با تروریسم به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد فرماندهی عملیات داعش در صحرای نینوا طرحی برای سیطره بر کرکوک و استفاده از آن به عنوان نقطه شروعی برای بازگشت به موصل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع درباره جزئیات اقداماتی که یگان مبارزه با تروریسم اتخاذ کرده، گزارشی ندادند، اما تأکید کردند که تدابیر نظامی و امنیتی برای مقابله با طرح داعش اتخاذ شده است.


براساس بیانیه حشد شعبی، نیرو‌های حشدالشعبی با فرماندهی لشکر پنجم وابسته به پلیس فدرال برای حمایت از شهر کرکوک در برابر تهدیدات داعش گفت‌وگو کرده‌اند. لازم بذکر است که آخرین منطقه تحت سیطره داعش در استان کرکوک عراق اواخر تابستان سال جاری توسط نیرو‌های حشدالشعبی و ارتش عراق آزاد شده بود.

در پی ورود نیرو‌های عراقی به شهر الحویجه کرکوک بیش از ۲۵۰۰ تروریست داعشی و اعضای خانواده‌های ان‌ها با فرار از منطقه به مناطق تحت اشغال شبه نظامیان کرد تجزیه طلب وابسته به مسعود بارزانی گریخته بودند و طی ماه‌های اخیر بار‌ها اخباری از بکارگیری و تسلیح مجدد ان‌ها برای ناامن سازی منطقه منتشر شده بود.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره در خبر فوری گزارش داد نیرو‌های مسلح یمن آغاز چهارمین مرحله عملیات خود در برابر ادامه تهاجم علیه نوار غزه را اعلام کرد.
یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن که در راهپیمایی میلیونی در صنعا سخنرانی می‌کرد، گفت نیرو‌های ما روند تحولات در نبرد غزه و ادامه تهاجم علیه این منطقه و آماده شدن برای حمله به رفح را دنبال می‌کنند.
وی افزود در این مرحله همه کشتی‌هایی که تحریم کشتیرانی اسرائیل را نقض کردند و کشتی‌هایی را که به طرف بنادر فلسطین اشغالی از دریای مدیترانه حرکت کنند، در هر منطقه‌ای که دست ما برسد، هدف قرار خواهیم داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها به هر دلیلی ممنوع است
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری
  • حملات داعش در عراق شروع شد