Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج - ايرنا - تيم ساکاري يوها جمهوري اسلامي ايران توانست به مقام قهرماني مسابقات 2018 جهاني به ميزباني کشور آذربايجان دست يابد.

محمد حسين پور (دکتر سايان) بنيانگذار سبک ساکاري يوها و مربي تيم اعزامي به اين دوره از رقابت ها روز دوشنبه در گفت وگو با ايرنا گفت: در اين دوره از رقابت ها، 25 ورزشکار از ايران شرکت کرده بودند که از اين تعداد 21 ورزشکار موفق به کسب مدال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: ورزشکار ايراني در رقابت هاي جهاني از بين 12 کشور اروپايي و آسيايي از جمله اسپانيا، ايتاليا، عراق، روسيه، گرجستان، ترکيه، هند، آذربايجان و داغستان توانسته اند 12 مدال طلا، 8 نقره و 1 برنز را از آن خود کنند.
حسين پور گفت: با کسب اين تعداد مدال، تيم ساکاري يوها جمهوري اسلامي ايران موفق به کسب مقام اول مسابقات جهاني 2018 شد.
وي با بيان اينکه اين رقابت ها به مدت 2 روز از 25 تا 26 بهمن ماه برگزار شد اظهار داشت: کسب 21 مدال توسط 25 ورزشکار ايراني در يک دوره از رقابت ها در تاريخ کشورمان بي سابقه است که با اين افتخار آفريني، عنوان برترين مربي رزمي 2018 جهان را نيز کسب کرديم.
حسين پور با اشاره به اينکه براي اعزام ورزشکاران به اين رقابت ها، از هزينه شخصي و کمک پدر ساکاري ها استفاده شده گفت: اين ورزش رزمي تلفيقي از ورزش ها است که علاوه بر پرورش جسم، و روح و روان ورزشکاران را نيز تقويت کرده تا بتوان يک جامعه سالم ورزشي داشته باشيم.
وي افزود: به دليل همزماني با ايام فاطميه تمامي اين مدال ها به حضرت فاطمه زهرا(س) تقديم مي شود.
7414/1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.


در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.
تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.
در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور دارند.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی