Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: جشنواره هویت ملی مذهبی ویژه دانش آموزان ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه ۲ اراک با حضور دانش آموزان پیش دبستانی اراکی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، فاطمه پیربداغی، معاون آموزش ابتدایی  آموزش و پرورش ناحیه 2 اراک در این همایش ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمه و شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه گفت: الگو گیری از حضرت زهرا سلام الله و ائمه معصومین و تبیین فرهنگ فاطمی در جامعه ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه جشنواره هویت ملی مذهبی در چند محور ویژه دانش آموزان پیش دبستانی برگزار می شود، افزود: آشنایی دانش آموزان با آیئن های ملی و مذهبی و برگزاری برنامه های در این خصوص با مشارکت و حضور خود بچه ها سبب آشنایی آنان از دوران کودکی با فرهنگ دینی می شود.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در طول سال این جشنواره با حضور دانش آموزان در مناسبت  های مختلف برگزار می شود، ادامه داد: مربیان در طول سال دانش آموزان را با آیئن های ملی و مذهبی آشنا می کنند.

 

پیربداغی اضافه کرد: برنامه های این جشنواره بیشتر به شکل سرود، جشن، قصه و بازی و مسابقه است که دانش آموزان در این قالب با مناسبت های مختلف آشنا می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه در این ایام این جشنواره با موضوع دهه فجر، اهمیت پرچم ایران، ایام فاطمیه وشهادت حضرت زهرا سلام الله برگزار شده است، گفت: بعد از این نیز برنامه های با موضوعات هوای پاک، درخت کاری، نیکوکاری و انفاق و سال نو برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فقر حرکتی دانش آموزان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آزمون استخدامی معلمان تربیت بدنی و پرورشی ۳۰ فروردین برگزار می شود تا از این طریق خلاء کمبود معلم ورزش برطرف شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود
  • ۲۵ هزار نفر در شب میلاد امام حسن (ع) مهمان سفره بانوی کرامت شدند
  • ۱۵ رمضان؛ سالروز امام حسن مجتبی (ع)
  • همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک برگزار می‌شود
  • هویت محوری و عدالت گستری، مولفه‌ای مهم در تهیه خبر