Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانده نشان برنز مسابقات جهانی کاراته گفت: در حال حاضر واقعاً شرایط من رو به رشد است و قطعاً مدال برنز مسابقات دبی کمک زیادی در ادامه راه به من خواهد کرد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ ورزشی رزمی نظرات

علی‌اصغر آسیابری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد خود در مسابقات کاراته وان دبی اظهار داشت: بعد از پایان مسابقات کاراته وان پاریس با دو روز استراحت و یک روز حضور در مسابقات لیگ کاراته، مجدداً تمرینات خود را برای حضور در کاراته وان دبی استارت زدم و حدود 25 روز تمرین مفید را پشت سر گذاشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار پیگیری تمرینات با توجه به اینکه از ناحیه MCL پای چپ همچنان دچار آسیب‌دیدگی بودم به درمان و فیزیوتراپی پرداختم.

وی تصریح کرد: با وجود انجام فیزیوتراپی اما در مسابقات کاراته وان دبی همچنان درد داشتم و با آسیب‌دیدگی در مسابقات حضور پیدا کردم. من تلاش زیادی داشتم و با تِیپ و باند‌کشی به هر طریقی در مسابقات شرکت کردم. خدا را شکر در مدت تمریناتم تلاش کردم با تمرکز، برنامه درست و یک برنامه غذایی مناسب شرایط خود را بهبود ببخشم و با آمادگی مقابل رقبای خود به میدان بروم.

دارنده نشان برنز مسابقات کاراته وان دبی در خصوص رقبای خود عنوان کرد: همه رقبای من در این مسابقات خوب بودند و طبق گفته اکثر بچه‌ها در جدول سختی قرار داشتم. در جدول من لوئیجی بوسای ایتالیایی و کاراته‌کای ازبکستانی حضور داشتند که در مسابقات آلمان به مدال‌های طلا و نقره دست یافته بودند. همچنین سعدی عباس، دارنده نشان طلای آسیا، کاراته‌کای ژاپنی و کاراته‌کای عربستانی که در وزن 84 کیلوگرم قهرمان آسیا شده بود، حضور داشتند. خدا را شکر با وجود همه این رقبا توانستم به دیدار نیمه نهایی صعود کنم و در این مرحله نیز با رافائل آقایف دیدار کردم که متأسفانه در دیداری نزدیک 3 بر 2 مغلوب شدم که حتماً خواست خدا این‌گونه بوده است.

آسیابری در خصوص کسب نشان برنز گفت: برای کسب نشان برنز در شرایطی به مصاف آرمان ترکیه‌ای رفتم که در ابتدا اصلاً عملکرد خوبی نداشتم، اما در ادامه همان برنامه را با یک تاکتیک دیگر پیگری کردم و توانستم به پیروزی دست پیدا کنم. باید در این جا از بابایی و داوری، رئیس و دبیر هیئت کاراته استان قزوین و همچنین مربی شخصی‌ام قسمت آسیابری تشکر کنم. همچنین شهرام هروی در حالی که با هزینه شخصی خود در این مسابقات حاضر شده بود برای تک‌تک بچه‌ها دوندگی زیادی داشت و زحمات فراوانی را پشت سر گذاشت.

وی در خصوص تأثیر مدال برنز کاراته وان دبی بر عملکرد آینده‌اش بیان کرد: قطعاً این مدال خیلی به من کمک خواهد کرد. من سال بسیارسختی را پشت سر گذاشتم و در مسابقات کشورهای اسلامی از ناحیه پشت پا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم نتیجه خوبی کسب کنم. در مسابقات ورلد گیمز با پشت سر گذاشتن مصدومیت خدا را شکر نتیجه خوبی کسب کردم، اما باز هم در اردوی بعدی از ناحیه زانو آسیب دیدم و به کلی تمرکزم از بین رفت و نتوانستم در شرایط دلخواه تمرین داشته باشم.

دارنده نشان برنز مسابقات جهانی اتریش خاطر نشان کرد: این مصدومیت‌ها باعث شد تا حدودی از اهداف خود فاصله بگیرم، اما خدا را شکر توانستم در کاراته وان فرانسه حضور داشته باشم و با وجود شرایطی که داشتم نتیجه نگیرم. بعد از مسابقات پاریس تمام تمرکز خود را برای حضور پرقدرت در مسابقات دبی گذاشتم و با وجودی که مصدومیتم کاملاً بهبود پیدا نکرده بود، اما به شکلی دیگر کومیته‌های خوبی به نمایش گذاشتم.

آسیابری در پایان خاطر نشان کرد: سطح مسابقات کاراته وان بسیار بالاست و همه رقبا با انگیزه بهبود رنکینگ خود در این رویداد حاضر می‌شوند. در حال حاضر واقعاً شرایط من رو به رشد است و قطعاً مدال برنز مسابقات دبی کمک زیادی در ادامه راه به من خواهد کرد. 

انتهای پیام/

R1434/P1015145/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری، در رقابت‌های بوکس قهرمانی امید‌های آسیا در قزاقستان، صاحب گردن آویز برنز شد.

ورزشکار مراغه‌ای در وزن ۷۵ کیلوگرم رقابت را به بوکسور ازبکستان واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند.

محشری در اولین تجربه حضور خود در مسابقات آسیایی در یک بازی نفس گیر بازی را به جواهر اومالاتیف ازبکستانی دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا و جهان واگذار کرده است.

تیم ملی امید بوکس ایران برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود که با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد.

مسابقات آسیایی قزاقستان، سومین دوره پیکار‌های رده سنی امید بود.

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز