Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@09:38:49 GMT

بنزین و گازوئیل توزیعی در استان تهران یورو4 است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۴۴۹۶

بنزین و گازوئیل توزیعی در استان تهران یورو4 است

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ کیومرث کلانتری در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران که عصر دیروز (یکشنبه، ۲۹ بهمن‌ماه) در استانداری تهران برگزار شد، گفت: در ۹ جلسه گذشته این کارگروه مجموعا ۷۶ مصوبه برای دستگاه‌های مختلف و شهرداری‌ها داشتیم که از مجموع این مصوبات، دستگاه‌های اجرایی توانسته بودند ۸۵ درصد آنها را اجرایی کنند و برخی دیگر نیز در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران افزود: مهم‌ترین بخشی که انجام شده بحث سوخت بود که خوشبختانه بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، کل بنزین توزیعی شهر تهران یورو۴ و کل گازوئیلی که در استان تهران توزیع می‌شود نیز یورو۴ است.

او ادامه داد: بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در مجموع ۱۰۰ درصد بنزین عرضه شده در شهر تهران و ۱۰۰ درصد گازوئیل توزیعی در استان تهران یورو۴ است.

کلانتری به اجرای طرح کهاب (جمع‌آوری و بازیافت بخارات بنزین) در مخازن جایگاه‌های عرضه سوخت اشاره و عنوان کرد: در یک مخزن طرح جمع‌آوری بخار بنزین اجرا و قرار شد که در ۲ مخزن دیگر تهران نیز این کار ازسوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی انجام شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از ممنوعیت تردد کامیون‌های فرسوده و فاقد معاینه فنی تا پایان سال در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: مقرر شد با اجرای این مصوبه بتوانیم آلودگی پایان سال را مدیریت کنیم.

او افزود: با توجه به تدابیر دولت در سال ۹۷ برای تبدیل کامیون‌های فرسوده و جایگزینی این کامیون‌ها مقرر شد صدا و سیما در بخش‌های مختلف مالکان خودروها را به استفاده از این تسهیلات تشویق کند.

402

بنزین گازوئیل شرکت پخش محیط زیست یورو4 توزیع

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید و اشتغال و با هدف عینیت بخشیدن به شعار سال در جهت کمک به رشد تولید تصمیمات و اقدامات خوبی در شرکت آب و فاضلاب صورت پذیرفته است.

وی افزود: ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی تحت عنوان انشعابات خاص که جهت راه‌اندازی کارگاه‌ها، گلخانه‌ها و… به شرکت آب و فاضلاب از سراسر چهارمحال و بختیاری در سال گذشته ارائه شد مورد موافقت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در خصوص روند واگذاری انشعابات خاص، ادامه داد: کلیه درخواست‌ها توسط کارشناسان این شرکت مورد بازدید میدانی و ارزیابی فنی قرار می‌گیرند و پس از اخذ مدارک و جمع‌آوری اطلاعات مربوطه، پرونده تکمیل شده و جهت بررسی نهایی و اتخاذ تصمیم به کمیسیون مربوطه ارسال می‌شود.

کریمی عنوان کرد: در کمیسیون انشعابات خاص (غیر خانگی) در سال گذشته تعداد ۳۶۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه آن با ۹۵٪ درخواست‌های متقاضیان موافقت شد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ مورد از انشعابات خاص مورد درخواست نیز برای بررسی مجدد با نظر مساعد ارجاع داده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان همواره در تلاش است تا امسال هم در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) با ارائه خدمات مناسب، زمینه را برای رونق تولید و ایجاد اشتغال بیشتر با مشارکت مردم در استان فراهم نماید.

کریمی بیان کرد: تنها علت عدم موافقت با تعداد محدودی از درخواست‌های انشعابات خاص مورد تقاضا، فراهم نبودن شرایط فنی برای واگذاری است.

کد خبر 6097786

دیگر خبرها

  • رشد تقاضای جهانی برای بنزین نصف می‌شود
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • ۸ سد کردستان سرریز شد
  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت