Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه مرحوم مهدوی‌کنی همه انتقادات و حملات را به جان خرید تا بتواند حل مسائل کند، گفت: دانشگاه امام‌صادق‌(ع) دانشگاهی است که مارکسیست‌ها و لیبرال‌ها آمدند در این دانشگاه دروس مارکس و لیبرال را تدریس کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهوری در مراسم اختتامیه المپیادهای پژوهشی دانشگاه امام‌صادق(ع) که صبح امروز در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه امام‌‌صادق(ع) به مثابه مدرسه و مکتب امام‌صادق(ع) است و این دانشگاه در پژوهش و تحقیق ریشه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این دانشگاه کتاب‌های بسیار خوبی از امام‌ صادق‌(ع) چاپ و منتشر کرده است و به همه توصیه می‌کنم که این کتب را بخوانند.

آشنا تصریح کرد: دانشگاه امام‌صادق‌(ع) اقدامات زیادی را انجام داده و پایه‌گذار خیلی مسائل بوده است. بنابراین این موارد کار دانشگاه را سخت‌تر کرده است، چراکه هیچ دانشگاهی مانند امام‌صادق‌(ع) خودش را در قبال مردم و جامعه مسئول ندانسته است.

وی یادآور شد: خداوند مرحوم مهدوی‌کنی را رحمت کند، او همه انتقادات و حملات را به جان خرید تا بتواند حل مسائل کند.

مشاور رئیس‌جمهوری توضیح داد: دانشگاه امام‌صادق‌(ع) دانشگاهی است که مارکسیست‌ها و لیبرال‌ها آمدند در این دانشگاه دروس مارکس و لیبرال را تدریس کردند. هیچ زمانی دانشگاه امام‌صادق‌(ع) اجازه بستن درهای تفکر دانشجویان را برای بررسی اندیشه‌های غربی و شرقی را نداد. زیرا یکی از منابع مهم دانشگاه مطالعه مقایسه‌ای جهانی است.

وی ادامه داد: من دانشگاه امام‌صادق‌(ع) را یک دانشگاه روش‌شناسی می‌دانم؛ کار آینده و مهم این دانشگاه ایران‌شناسی است به راستی تک‌تک ما چقدر ایران را می‌شناسیم؟

در حال تکمیل....

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 

 به گزارش قدس خراسان، ظهر شنبه هشتم اردیبهشت ماه همزمان با خیزش جهانی جامعه دانشگاهیان علیه جنایت‌ها و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و پس از برخورد شنیع پلیس آمریکا با جامعه اساتید و دانشگاهیان حامی فلسطین در دانشگاه‌های این کشور، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد برای محکومیت این اقدام دولت آمریکاف جلوی درب دانشگاه فردوسی مشهد تجمع ضداستکباری برگزار کردند. 

در این مراسم که با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مشهد برگزار شد، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از نوشتن نامه‌ای به نمایندگی از جامعه دانشگاهی مشهد خطاب به رؤسای ۳۸ دانشگاه آمریکا، در حمایت از دانشجویانی که شجاعانه با وجود سرکوب شدید پلیس آمریکا، با تحصن و تجمع صدای مردم مظلوم غزه شدند، خبر داد. 

در متن نامه مسعود میرزایی شهرابی آمده است « به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع کنیم و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای تحقیق انتقادی و حمایت از آرمان‌ صلح و عدالت هستند.» 

در خلال این مراسم که با رجزخوانی، شعرخوانی و شعارهای ضدصهیونیستی دانشجویان مشهدی ادامه پیدا کرد، بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی نیز قرائت شد و پس از آن، رسول نوروزی، رئیس ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی ضمن سخنرانی به نقش دانشگاه‌های حامی فلسطین در آینده آمریکا اشاره و تاکید کرد: این خیزش جامعه نخبگانی همه معادلات آینده جهانی را برهم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • سرکوب، نشانه رسوایی لیبرال دموکراسی غربی
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا