Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:19:23 GMT

عمران خان برای سومین بار ازدواج کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۴۸۷۶

عمران خان برای سومین بار ازدواج کرد

عمران خان، بازیکن سابق کریکت پاکستان که وارد سیاست شده و خود را برای انتخابات پیش رو آماده می‌کند، با ازدواج سومش، شایعات مطرح شده در رسانه‌های پاکستانی را تایید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، حزب "تحریک انصاف" متعلق به عمران خان ۶۶ ساله اعلام کرد که وی با "بشری مانکا" ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این وی دوبار ازدواج کرده بود که هر دو ازدواجش به طلاق منجر شد. اولین زنش "جمیما گلداسمیت"، یک شخصیت مطرح و دیگری یک "رهام خان" خبرنگار بود.

عمران خان، سیاستمدار پاکستانی و رهبر حزب تحریک انصاف که به دنبال کاندیداتوری در انتخابات پیش روی پاکستان است، سوار بر موج پوپولیسم از "زرپرستی" نخبگان سیاسی پاکستان انتقاد کرده و وعده داده است که در صورت پیروزی در انتخابات پارلمانی امسال به فساد شایع پایان دهد.

عمران خان گرچه بابت داشتن رویکرد پوپولیستی و توئیت‌بازی بیشتر به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا تشبیه می‌شود اما خودش ترجیح می‌دهد تا با برنی سندرز، نامزد سابق دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا یا جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس مقایسه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان: حمله به مهندسان چینی در افغانستان طراحی شده بود

سخنگوی ارتش پاکستان مدعی شد حمله انتحاری که جان پنج مهندس چینی را در خیبرپختونخوا گرفت، در افغانستان طراحی شده بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «احمد شریف چوهدری» سخنگوی ارتش پاکستان در یک نشست خبری مدعی شد حمله اخیر به کاروان مهندسان چینی در ایالت خیبرپختونخوا در افغانستان طراحی شده و عامل انتحاری نیز تبعه افغان بود.

چوهدری گفت: توطئه‌ای که در حمله به کاروانی در منطقه بشام از توابع ناحیه شانگله خیبرپختونخوا در 26 مارس منجر به کشته شدن پنج مهندس چینی شد، در افغانستان طراحیشده بود.

وی در ادامه نیز مدعی شد: این بمب‌گذاری انتحاری به آن سوی مرز نیز متصل است و برنامه‌ریزی این ترور در افغانستان انجام شده است. تروریست‌ها و تسهیل‌کنندگان آنها نیز از افغانستان کنترل می‌شدند و بمب‌گذار انتحاری نیز یک افغان بود.

واکنش طالبان به حمله انتحاری علیه چینی‌ها در پاکستان5 مهندس چینی در انفجار تروریستی در پاکستان کشته شدند

دولت و ارتش پاکستان پیش از این نیز بارها مدعی شده بودند ناامنی‌های این کشور ریشه در افغانستان دارد و حکومت طالبان را به حمایت از مخالفان مسلح متهم کرده بودند؛ اتهامی که کابل همواره رد کرده است.

گفتنی است وزارت خارجه حکومت طالبان پیش از این ضمن محکومیت حمله مذکور آن را تلاشی برای تضعیف همکاری‌های منطقه‌ای خوانده بود.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • پاکستان: نه پایگاه نظامی به آمریکا داده و نه خواهیم داد
  • پاکستان: حمله به مهندسان چینی در افغانستان طراحی شده بود
  • طرز تهیه چاپلی کباب توسط آشپز خیابانی اهل پاکستان (فیلم)
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد