Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،سومین دوره آموزشی مربیان طرح زوج ها ی در آستانه زندگی مشترک با حضور 50 نفر از مشاوران مراکز و مؤسسات حوزه ازدواج در یزد برگزار شد.

کارشناس مسئول مراکز مشاوره بهزیستی استان یزد، در خصوص اجرای این طرح گفت: طرح آموزش زوج های  در آستانه زندگی مشترک با همکاری دادگستری، ثبت اسناد و املاک و کانون سر دفتران ازدواج توسط بهزیستی برگزار می شود و تاکنون 80 نفر از مربیان مراکز مشاوره بهزیستی در این طرح آموزش دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینعلی دهقانی زاده گفت: بر اساس این طرح، زوج ها  در آستانه زندگی مشترک با حضور در کلاس های آموزشی، 16 ساعت آموزش زندگی- خانواده می ببینند.

وی هدف از این طرح را افزایش رضایت مندی زوج ها  در زندگی زناشویی، مهارت ارتباطی  زوج ها  ،تحکیم بنیاد خانواده و افزایش کیفیت زندگی و.... عنوان کرد.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی به مدت 3 روز با موضوع مهارتهای گفتگو و حل مساله، تفکر انتقادی و...برگزار شد و در پایان گواهی مربیگری برای مربیان صادر شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود

 آیین تجلیل از استادان، مدرسان و گروه های علمی برتر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سردار قاسم رضایی جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور و دیگر فرماندهان برگزار شد.

سردار محمدحسین حمیدی، معاون تربیت و آموزش فراجا با اشاره اقدامات تحولی برای پرورش پلیس های تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت گفت: بازنگری در سرفصل ها و برنامه های عملیاتی رده ها با رویکرد مهارت محوری و عملیاتی، تبدیل دوره های تخصصی تکمیلی ترفیعاتی به دوره های تخصصی مبتنی بر شغل و واکاوی و تحلیل عملیات های انتظامی با استفاده از خبرگان در مراکز اجرایی آموزش که در مسیر اجرا هستند.

حمیدی افزود: برنامه ریزی تحولی در فرآیند و محتوای دوره عالی با هدف تربیت سرمایه های راهبردی از جمله اقداماتی است که مستقیم با گروهای حامی این حوزه را هم بازنگری کنیم.

وی افزود: ارکان تربیت در آموزش فراجا به این شکل است که مربی همه کارکنان هستند، و در مراکز مختلف آموزشی، از منابع آموزشی مختلفی استفاده می کنیم که در راستای بازنگری و به روز شدن آن ها اقداماتی صورت گرفته است.

حمیدی با اشاره به آمار گروه های علمی گفت: در حال حاضر ۴۵ حوزه مرکزی، ۳۴ مرکز فرماندهی استان، هشت آموزشگاه تخصصی و عمومی، ۲۴ دانشگاه امام حسن مجتبی، ۱۵ دانشگاه جامع و ۸ دانشگاه علمی کاربردی فعال در سراسر کشور داریم.

معاون تربیت و آموزش فراجا ادامه داد: همچنین ۲۷۷ هیات علمی ۱۶۵۰ مدرس مراکز آموزشی ۳۷۳۵ نفر ۷هزار و۹۳ نفر در سراسر کشور در حال آموزش هستند.

حمیدی گفت: پرورش پلیس های تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت، هدف اصلی ما در آموزش است که برنامه ها بر اساس آن شکل می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی