Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر مرزبان مدیرکل امور دریانوردان وسازمانهای تخصصی بین المللی در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه بر اساس تصمیم گیری شورای مدیران ارشد ارگان های دریایی هر ساله یک نمایشگاه بین المللی واحد تحت نظارت هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور برگزار می شود، اظهار کرد: تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های دریایی در نمایشگاه بین المللی دریایی شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: برگزاری یک نمایشگاه جامع دریایی نه تنها خواسته شرکت های دریایی است،  بلکه دبیرخانه و سازمان بنادر نیز ترجیح می دهد هر ساله تنها یک نمایشگاه برگزار شود.

مرزبان با بیان اینکه بعضی از شرکت‌ها و نهادها مجوز برگزاری یک نمایشگاه را از سازمان توسعه تجارت می‌گیرند، گفت: توصیه ما به تمامی ارگان ها و شرکت های فعال آن است که تنها در نمایشگاه بین المللی دریایی شرکت  و از حضور در سایر نمایشگاه ها خودداری کنند.

مدیرکل امور دریانوردان وسازمانهای تخصصی بین المللی با تاکید بر اینکه برگزاری یک نمایشگاه آبرومند هدف اصلی سازمان دریایی است، تصریح کرد: باید نمایشگاه دریایی تبدیل به یک برند منطقه ای شود و تمامی سازمان ها و ارگان ها تحت یک پرچم فعالیت کنند.

وی یادآور شد: دبیرخانه ارگان های دریایی شامل 44 سازمان دریایی است و تمامی شرکت های فعال دریایی عضو این دبیرخانه هستند.

مرزبان با اشاره به اینکه هفت کشور مهم دنیا در پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی شرکت می‌کنند، بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه ها یک فرصت برای عرضه و ارائه خدمات دریایی است و شرکت کنندگان می توانند با برخورد چهره به چهره فعالیت های خود را انجام دهند.

وی تاکید کرد: حضور نیروی دریایی ارتش و ارائه دستاوردهای این نهاد مهم می‌تواند نقش موثری در بهبود وضعیت حمل و نقل دریایی کشور داشته باشد.

مرزبان در خاتمه یادآور شد: پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی فرصت مناسب برای معرفی توانمندی ها و زمینه سرمایه‌گذاری دریایی و بندری است که پنجم تا هفتم اسفند ماه در بندر عباس برگزار می شود.

انتهای پیام/

نقش موثر نیروی دریایی در بهبود وضعیت حمل و نقل دریایی کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای توسعه دیپلماسی حمل‌ونقل، پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشورهای عضو اکو هم‌زمان با نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سید میعاد صالحی در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «در راستای توسعه دیپلماسی حمل‌ونقل، پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن کشورهای عضو اکو و نهمین نشست کمیته ریلی شورای هماهنگی حمل‌ونقل ترانزیت اکو، هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته برگزار می‌شود.»

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا یکم خرداد سال جاری با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، بومی‌سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید توسعه ناوگان ریلی در دستور کار قرار دارد حضور چین و روسیه در دهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی

دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی سال گذشته مهرماه با حضور وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه برگزار شد و بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدکننده، دانش‌بنیان و فعال حمل‌ونقل ریلی در نمایشگاه سال گذشته شرکت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • اکسپو فرصتی برای توسعه
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها