Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@23:37:16 GMT

انفجار در کوی امام علی (ع) اراک

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۶۱۳۶

انفجار در کوی امام علی (ع) اراک

 به گزارش برنا از اراک ، آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی افزود: این حادثه در ساعت 22و 58 دقیقه شامگاه یکشنبه رخ داد که بر اثر آن یک منزل مسکونی به طور کامل تخریب شد و دو منزل مجاور آن نیز متحمل خسارات شدند.
وی توضیح داد: با وقوع این حادثه نیروهای عملیاتی ایستگاه 170 آتش نشانی اراک به همراه گروه امداد و نجات و با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک در محل انفجار که 20 متری مالک اشتر در کوی امام علی (ع) بود، حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان آتش نشانی اراک توضیح داد: نیروهای آتش نشانی با حضور در محل حادثه، جریان برق و گاز ساختمان تخریب شده را قطع کردند و ایمن سازی حریم آن صورت گرفت.
آقازیارتی اظهار کرد: ساکنان این واحد مسکونی در هنگام انفجار در منزل حضور نداشتند و با وجود شدت انفجار این حادثه خسارت جانی و مصدوم نداشت. 
وی گفت:عملیات بی خطرسازی در محوطه حادثه انجام شده و علت بروز آن نیز توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی اراک در دست بررسی است.
آقازیارتی توضیح داد: بر اثر انفجار شامگاه گذشته در کوی امام علی (ع) به سقف و اسکلت 2 منزل مجاور خساراتی دیده و شیشه های آن ها فروریخته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم

یک قطار باری حامل بنزین و پروپان در مرز دو ایالت آریزونا و نیومکزیکو از ریل خارج شد و آتش گرفت. 

آسوشیتدپرس گزارش داد این حادثه بعد از ظهر روز جمعه ۲۶ آوریل در منطقه لوپتون رخ داد. هیچ گزارشی از تلفات حادثه وجود ندارد. با این حال با توجه به شدت بحران احتمال کشته یا زخمی شدن عده‌ای وجود دارد.

به گفته پلیس محلی، در مجموع شش واگن در آتش سوخت. این انفجار تردد در بزرگراه بین ایالتی که یک مسیر کلیدی برای تردد بار است، محدود کرد.

لنا کنت، سخنگوی راه‌آهن BNSF گفت که کارکنان این شرکت در محل حضور دارند و در حال جمع آوری بقایای واگن‌های سوخته هستند. 

علت خروج از ریل در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان