Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنازلرستان؛فرمانده انتظامی استان از کشف 16 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در "دلفان" خبر داد.  

سردار " مهدیان نسب" گفت: ماموران پاسگاه "خاوه جنوبی" این شهرستان هنگام گشت در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون ولوو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون مذکور 16 تن برنج خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این زمینه یک نفر دستگیر شده است ، گفت: کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را یک میلیارد ریال اعلام کردند و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

*توقیف دو تن ماهی قاچاق در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد از کشف مقدار دو تن ماهی قاچاق دراین شهرستان خبر داد.  

سرهنگ"محمد قاسم میری " گفت: ماموران پاسگاه "شیروان" بروجرد حین گشت سطح حوزه استحفاظی  به یک دستگاه زامیاد مشکوک و آن را توقیف کردند .

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور 2 تن ماهی فیله و شوریده قاچاق را کشف و یک نفر دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 120میلیون ریال اعلام کردند، افزود: متهم با تشکیل پرونده راهی مراجع ذیصلاح شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامي شهرستان نايين از توقيف  گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری به ۴ دستگاه کامیونت مشکوک شدند و این خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ احسان بدیعیان افزود: ماموران حاضر در هماهنگی با مرجع قضائی دربازرسی از این خودروها کالاهایی از جمله  ۱۶۰ عدد ضد یخ، ۱۵۳ عدد انواع شامپو،کفش و ماسک مو، ۵۵ عدد زنجیر موتور،۹ دستگاه انواع لوازم خانگی و ۴۸ دستگاه کپسول گاز مخصوص جوشکاری که همگی خارجی و بدون اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده را کشف کردند.

وی ارزش اموال کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این عملیات ۴ فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق