Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز ، از دکتر مجید معصومی تاکنون دهها مقاله در کنفرانس‌های ملی، بین‌المللی و ژورنال‌های داخلی و خارجی به چاپ رسیده است.

تالیف چند جلد کتاب از دیگر فعالیت‌های این محقق و پژوهشگر عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی واحد بافت است.

دانشگاه آزاد اسلامی پژوهشگر برگزیده واحد بافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  احمدرضا ولیلو،   از راهیابی ۱۶ تیم دانشگاه‌های این استان به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی در چهار مرحله رقابت خبر داد و اظهار کرد:‌ امسال در مجموع ۲۲۹ تیم در کرسی‌های آزاداندیشی این دانشگاه‌ه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه حضور داشتند.

وی افزود: از مجموع ۱۶ تیم راه‌یافته به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های آذربایجان غربی، ۱۲ تیم از واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در جمع تیم‌های دانشجویی حضور دارند. مرحله کشوری این دوره از کرسی‌های آزاداندیشی، اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ در دو مرحله مقدماتی (به‌صورت مجازی) و نهایی (به‌صورت حضوری در تهران) برگزار خواهد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را یکی از مصادیق جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری و مطالبه ایشان از دانشگاه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: در سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه دبیرخانه استانی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی بود که با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد.

ولیلو با اشاره به پیام مقام معظم رهبری درباره برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر اینکه اقدام عملی در راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی و رقابت گسترده گروه‌های دانشجویی، بی‌گمان در شمار افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی ثبت خواهد شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بر حسب تأکیدات مقام معظم رهبری این سنت حسنه را ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه در کرسی‌های آزاداندیشی همه سلایق حضور داشته و نظرات خود را آزادانه و به‌صورت موافق و مخالف مطرح کردند، مطرح کرد: رقابت‌ها در ۶ محور اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، هنر و معماری و سلامت برگزار شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سمای آباده
  • آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی
  • برپایی نمایشگاه «آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • برپایی نمایشگاه«آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • عضو هیات علمی دانشگاه بجنورد پژوهشگر برتر پایگاه ScholarGPS شد
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی
  • کمک ۱۰۰ میلیون تومانی دانشگاه آزاد بردسکن به ازدواج دانشجویی