Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان از ایجاد زمینه آزادی تعداد ۳۱ مددجوی جرائم غیر عمد از سطح زندانهای کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حجت الله موسوی قوام پیش از ظهر دوشنبه در جلسه هیئت امناء این ستاد که در دفتر شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی برگزار شد خبر از فراهم شدن زمینه آزادی ۳۱ مددجوی واجد الشرایط جرائم غیر عمد را از سطح زندانهای استان را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این تعداد از مددجویان با پرداخت مبلغ شش میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال از سطح زندانهای استان آزاد می شوند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان بیان داشت: کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان بیش از ۵۵ میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال است که با تلاش نمایندگان و مددکاران ستاد دیه در سطح زندانهای استان در جلسات صلح و سازش بیش از ۳۴ میلیارد و ۹۵۲ میلیون ریال از شکات پرونده این مددجویان تخفیف و رضایت اخذ شده است.

وی گفت: با توجه به افزایش آمار ورودی زندانیان جرائم غیرعمد استان به زندان از خیران دیار کریمان که همواره به عنوان یک بازوی توانمند و یاوران ستاد دیه بوده اند خواهشمندیم در این روزهای پایانی سال نگاه ویژه ای در زمینه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد داشته باشند تا با کمک خود گره ای ازبنده ای از بندگان خداوند که به صورت ناخواسته وارد زندان شده اند را باز کنند و آنها در آستانه سال نو در کنار خانواده خود باشند.

موسوی قوام بیان داشت: همایش تجلیل از خیران و یاوران ستاد دیه استان در روزهای ابتدایی اسفند ماه سال جاری با حضور مسئولین برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، روز سه شنبه در نوزدهمین نشست ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی پدیده گرد و غبار که با حضور سرتیپ مجید فخری، رئیس سازمان جغرافیای نیروهای مسلح و جمعی از نمایندگان دستگاه های مربوطه برگزار شد، اظهار داشت: حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها است. ما باید از موازی کاری در این زمینه پرهیز کنیم و هر آنچه که در بحث اجرا به نتیجه رسیدیم با هوشمندی و اولویت بندی به حل مشکلات آن بپردازیم.

وی ضمن تبریک روزملی خلیج فارس و یادآوری عملیات افتخار آمیز وعده صادق، بیان کرد: انتظار و برآورد ما مشخص شدن درصد پیشرفت و علل عدم انجام مصوبات و بررسی مشکلات بود و با توجه به تعاملی بودن ستاد، دستگاه‌ها باید به قانون ورود پیدا کرده و به انجام وظیفه بپردازند.

سلاجقه تاکید کرد: در نظر سنجی های معتبر مشاهده شده که دیدگاه های مخالف و موافق نسبت به محیط زیست منفی است و دشمن هم مرتب در حال تهدید کشور در این زمینه است. همچنین مطالعات علمی نشان می دهد که از بین ۱۰ موضوع مهم دنیا ۶ مورد آن به محیط زیست ربط دارد و ما باید توجه بیشتری به این مساله داشته باشیم.

وی یادآور شد: با توجه به عقبه سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و ظرفیت های آن و توانمندی های موجود لازم است در قالب تفاهم نامه دستگاه ها به صورت جدی پای کار باشند تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

سلاجقه همچنین در خصوص تاثیر رسانه ها بر اقدامات و فعالیت های محیط زیستی، بیان کرد: رسانه ها و به ویژه صداو سیما در حاشیه نیستند و تمام ظرفیت های خود را در اختیار کشور و محیط زیست قرار داده اند و ما باید از این ظرفیت استفاده کرده و برای مردم امیدآفرینی کنیم.

کد خبر 6093420

دیگر خبرها

  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند