Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از جدیدترین اتفاقات آزار دهنده پیرامون سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، قرارداد تبلیغاتی او با یکی از بانک‌های خصوصی است که سبب شده افکار عمومی علیهش موضع بگیرند.

این بانک مبلغ یک میلیون دلار به کارلوس کی‌روش داده تا برایش تبلیغ کند؛ یعنی قراردادی در حد 4 میلیارد و پانصد میلیون تومان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کی‌روش قراردادهایش را به دلار امضا می‌کند و حتی قراردادش با فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی نیز ریالی نیست.

این در حالی است که زلزله‌زده‌های کرمانشاه علاوه بر بی‌خانمانی با سیل و مشکلات جدیدی دست و پنجه نرم می‌کنند و فقط با پول قرارداد تبلیغاتی کی‌روش با این بانک خصوصی، می‌شد حدود هزار و 500 کانکس برای زلزله‌زده‌ها تهیه کرد اما به نظر می‌رسد تصویر آقای مربی روی بیلبوردها مهم‌تر از مردمی است که نمی‌دانند با زلزله کنار بیایند یا سیل.

604

کارلوس کی روش کی روش بانک قرارداد تبلیغاتی سرمربی تیم ملی زلزله کرمانشاه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد

لاتزیو ضمن رضایت از عملکرد گندوزی، قرارداد او را از قرضی به دائمی تبدیل کرد

طرفداری | باشگاه لاتزیو اعلام کرد بند خرید متئو گندوزی را فعال کرده و این بازیکن را رسماً به خدمت گرفته‌است. گندوزی در تابستان ۲۰۲۳ و با قراردادی قرضی و یک ساله از المپیک مارسی به لاتزیو پیوست و با عملکرد درخشان خود در ترکیب بیانکوچلستی، سران این باشگاه را برای خرید دائمی خود متقاعد کرد. گندوزی موفق به ثبت ۳ گل و ۴ پاس گل برای لاتزیو در فصل جاری شده‌است.

یکی از شروط دائمی شدن قرارداد گندوزی با لاتزیو این بود که باشگاه پایتخت نشین فصل را حداقل در رتبه دوازدهم به پایان برساند. با قطعی شدن این مهم، لاتزیو بند خرید ۵+۱۳ میلیون یورویی هافبک فرانسوی را فعال کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • با وجود علاقه لیورپول؛ سیمونه اینزاگی در اینتر می‌ماند
  • رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد
  • فریب تبلیغاتی دمنوش‌های لاغری