Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@22:13:42 GMT

نمايشگاه بهاره در شيروان گشايش يافت

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۶۹۱۲

نمايشگاه بهاره در شيروان گشايش يافت

خبرگزاري آريا - شيروان- ايرنا- رييس اداره صنعت، معدن و تجارت شيروان گفت: نمايشگاه بهاره دوشنبه با 140 غرفه در محل سالن ايثار اين شهرستان خراسان شمالي گشايش يافت.

رضا مجيدي در گفت و گو با ايرنا با بيان اينکه چندين سال است نمايشگاه بهاره در شيروان برپا نشده است اظهار کرد: با توجه به فرارسيدن سال نو نمايشگاه هاي بهاره به منظور جلوگيري از افزايش قيمت ها، حمايت از مصرف کننده و همچنين فراهم کردن شرايط تامين مايحتاج براي خانوارها در شيروان داير شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: نمايشگاه بهاره شيروان در قالب تعداد 140 غرفه داير شده و اقلام مصرفي و مورد نياز خانوارها را با تخفيفات 12 تا 15 درصدي عرضه مي کنند.
مجيدي افزود: مدت برپايي اين نمايشگاه از امروز تا 7 اسفندماه است که در آن اقلام پر تقاضا مانند تنقلات، پوشاک، ميوه، کيف، کفش، خوارو بار و.... عرضه مي شود.
رييس اداره صنعت، معدن و تجارت شيروان هدف از راه اندازي نمايشگاه هاي بهاره را جلوگيري از افزايش قيمت کالاهاي مورد تقاضاي جامعه و نظارت مناسب تر بر عرضه اين اقلام دانست.
وي گفت: همچنين تيم هاي بازرسي در محل مستقر شده و علاوه بر رصد قيمت ها با هرگونه گرانفروشي و تقلب در عرضه برخورد قانوني صورت مي گيرد.
مجيدي افزود: سامانه 124 به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش ها و شکايت هاي شهروندان از تخلفات احتمالي صنوف است و با متخلفان و کساني که قصد ايجاد بي نظمي در بازار را داشته باشند برخورد صورت مي گيرد.
شهرستان شيروان با 157 هزار نفر جمعيت به عنوان دومين شهرستان پرجمعيت خراسان شمالي در 60 کيلومتري شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042/3007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر هنرستان فاطمه الزهرا (س) شهر همت آباد شهرستان فیروزه گفت: نمایشگاه آثار و توانمندی هنرجویان این هنرستان با هدف معرفی رشته‌های این هنرستان و آشنایی سایر دانش آموزان با رشته‌های فنی و مهارتی است.
مرضیه حصیربافی افزود: در این نمایشگاه ۵۰۰ اثر ۸۰ نفر هنرجوی این هنرستان شامل لباس محلی، لباس مجلسی ولباس شب و عروس، کیف، شال جواهر دوزی شده، پخت دسر، شیرینی، غذای محلی و آثار هنری رشته معماری، انواع دستبند، سبدحصیری، شمع سازی درقالب‌های متنوع، ادویه جات، دم نوش، خشکبار و روغن گیاهی در غرفه‌های خیاطی، گرافیک رایانه، مدیریت خانواده و معماری به نمایش گذاشته شده است.
وی گفت: در این هنرستان رشته‌های رایانه (کامپیوتر)، خیاطی و طراحی دوخت، معماری و مدیریت خانواده تدریس می‌شود.
این نمایشگاه تا پایان هفته برای بازدید دانش آموزان و اولیا در محل هنرستان دایراست.

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است