Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر شهید جاویدالاثر «علی حیدر هاشمی» پس از 31 سال انتظار عصر امروز وارد شهرستان مرزی پارس آباد مغان می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، آیین استقبال از پیکر این شهید والامقام ساعت 17 عصر امروز از میدان امام حسین(ع) بطرف نمایشگاه یاس کبود در پارس آباد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم شبی با شهید، امشب (۳۰ بهمن) در محل نمایشگاه فرهنگی مذهبی یاس کبود پارس آباد برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع این شهید؛ فردا سه شنبه از ساعت ۱۰ صبح از میدان سپاه به طرف مزار شهدا (وادی الرحمه) بر دوش مردم شهید پرور شهرستان پارس آباد انجام و سپس در کنار همرزمان شهیدش در این مزار به خاک سپرده خواهد شد.

از عموم مردم شهیدپرور شهرستان برای استقبال از این شهید والامقام دعوت بعمل آمده است.

شهید مفقودالاثر علی حیدر هاشمی متولد 1346 زمانی که عضو گروهان دوم گردان 140 تیپ یک لشگر 21 حمزه بود در منطقه عملیاتی شرهانی در ایلام در بیست و یکم اردیبهشت ماه سال 1367 به شهادت رسیده بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: دادستانی با مقصران غرق شدگی پسر بچه ای در استخر شهید هاشمی نژاد این شهر برخورد می کند.   محمد حسین درودی افزود: غرق‌ شدن یک پسربچه در استخر شهید هاشمی‌ نژاد اواخر فروردین ماه امسال اتفاق افتاد.   وی اضافه کرد: در این حادثه پسربچه‌ ای که در قالب یک اردوی تفریحی با یک جمع ۳۵ نفره به استخر آمده بود غرق شد.   دادستان مشهد گفت: درصد تخلف و خطای همه افراد دخیل در این حادثه از جمله ناجیان استخر، مسپولان استخر، افرادی که بچه‌ ها را برای اردو یا هر موضوع دیگری به استخر اعزام کرده بودند و دیگر عوامل بعد از جمع‌ بندی و نظر کارشناسی و بازپرسی، براساس ماده ۲۹۵ قانون مجازات اسلامی اعلام می‌ شود تا بعد از آن، پرونده برای صدور حکم به دادگاه ارائه شود.   طبق گفته یکی از نزدیکان متوفی، وی در قالب اردویی روز ۲۴ فروردین ماه به استخر شهید هاشمی نژاد اعزام شده بود.

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • بازگشت پدر به خانه
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت