Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@14:11:28 GMT

نمایشگاه (ردپا) در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۷۸۳۴

نمایشگاه (ردپا) در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گشایش یافت

به مناسبت ایام عزای شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) نمایشگاه «رد پا» در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه«رد پا» هدف از برگزاری این نمایشگاه را به تصویر کشیدن گوشه ای از غربت حضرت زهرا(س) برای اشاعه و صیانت از فرهنگ اسلامی و مذهبی، تقویت انگیزه دینی و باورهای اسلامی در جوانان دانست و گفت: «می توان درس ایثار و از خودگذشتگی را حضرت زهرا (س) فرا گرفت وشخصیت والا و برجسته ایشان را در زندگی فردی و اجتماعی الگو قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


دکتر مهدی ملک نژاد با قدردانی از اعضای کانون مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در برپایی این نمایشگاه بر حمایت از برنامه‌های فرهنگی که از سوی دانشجویان بصورت خودجوش انجام می شود، تاکید کرد و افزود: « تاثیر انجام این برنامه ها بسیار قوی تر از برنامه های دستوری است، بنابراین برای پربار تر شدن این برنامه ها و استفاده از علم و دانش دانشگاهی در حل مشکلات جامعه از سایر فعالیتهای دانشجویان استفاده می کنیم.»

ملک نژاد با ارج نهادن به کارهای فرهنگی بیان کرد: «خوشحالم در دانشگاهی توفیق خدمت دارم که دانشجویان دغدغه دین و فرهنگ دارند.»


وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی نیازمند توجه به سیره و معارف حضرت زهرا(س) هستیم، افزود:«اگر سیره و روش حضرت زهرا(س) را سرلوحه کار و فعالیتهای خود قرار دهیم بسیاری از مسائل حل خواهد شد.»

نمایشگاه ردپا شامل چندین غرفه است که‌ در قالب کارهای نمایشی به موضوع سیره حضرت زهرا (س)می پردازد. نمایشگاه فوق در محوطه مجتمع علوم انسانی واحد مشهد برپا شده است و تا روز پنجشنبه 3 اسفند از ساعت 9 صبح لغایت 19 پذیرای بازدید مشتاقان و علاقه‌مندان است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان

این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی با حضور ۳۵ شرکت دانش بنیان، فناور، دانشجویان، استادان و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تا چهاردهم اردیبهشت دردانشگاه صنعتی اصفهان ادامه دارد.


کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از محور‌های برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان است.


 این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل‌ونقل ملی و استانی و کلان شهر‌ها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد.


ساعات بازدید از نمایشگاه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان