Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس دین محمدی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: استقلال همیشه مقابل تیم های عربستانی بهترین عملکرد را داشته و به نظرم شاگردان شفر می توانند این تیم را در عمان شکست دهند.

وی افزود: استقلالی ها فردا باید به صورت بسته بازی کنند تا فضایی برای بازیکنان الهلال ایجاد نشود و به همین خاطر خط دفاعی استقلال روز سختی را پشت سر خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دین محمدی ادامه داد: الهلال یک سرو گردن از الریان بالا تر است و نباید این تیم را دست کم گرفت و برای شکست این تیم باید بازیکنان با آمادگی بالا به میدان بروند و امیدوارم هر سه امتیاز بازی نصیب شاگردان شفر شود.

پیشکسوت استقلال اظهار داشت: استقلال در پایان فصل جزو 4 تیم بالای جدول قرار خواهد گرفت و امیدوارم که بتوانیم برای سال آینده هم سهمیه آسیایی بدست آوریم.

سرمربی تیم شهرداری تبریز عنوان کرد: دربی تبریز به خاطر شرایط جوی لغو شده بود و قرار بر این است تا این بازی امروز برگزار شود.امیدوارم در این بازی نتیجه لازم را کسب کنیم.

بازیکن اسبق استقلال تصریح کرد: خداراشکر بازیکنان خوبی در تیم ملی داریم و مهم نیست که با چه تیم هایی باید در جام جهانی مسابقه دهیم. ما همیشه مقابل سخت ترین رقبا بهترین عملکرد را داشته ایم.

600

فوتبال استقلال پرسپولیس

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند

 به گزارش تابناک، دیدار تراکتور و استقلال هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد. این مسابقه برای آبی‌پوشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی می‌تواند شرایط جدولی دو تیم سرخابی در صدر جدول را دچار تغییر و تحول کند و بر همین اساس چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این دیدار است تا دیگر تیم قرمز لیگ برتر که حمید مطهری را به عنوان یک مربی پرسپولیسی روی نیمکتش می‌بیند، با کشیدن ترمز استقلال در تبریز، کار را برای پرسپولیس راحت‌تر کند.
 

اما این مسابقه برای تراکتوری ها از جهات دیگری حائز اهمیت است. تی‌تی‌ها این فصل در پنج مسابقه‌ای که با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داشته‌اند حتی یک بار هم برنده نشده‌اند تا این ناراحتی و غم بزرگ بین طرفداران این تیم وجود داشته باشد و حتی یکی از عمده دلایل انتقادات به پاکو خمز همین موضوع بود و حالا تراکتور در آخرین مسابقه این فصل برابر یک تیم مدعی می‌خواهد این حسرت را به پایان برساند.

در همین راستا باشگاه تراکتور ترجیح داده برای کنترل شرایط پیش از بازی برابر استقلال و عدم ایجاد تنش‌ها و حساسیت‌ها، بازیکنان خود را تا برگزاری بازی با آبی‌ها ممنوع‌المصاحبه کند و از بازیکنان این تیم در تمرین دیروز خواسته شده، تا انجام این بازی مهم گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام