Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@10:13:47 GMT

نمایندگان ارومیه و اراک یک گام تا لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۸۲۵۷

نمایندگان ارومیه و اراک یک گام تا لیگ برتر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه دوم اسفندماه با دو دیدار در شهرهای کرمان و سیرجان پیگیری می شود.بر این اساس تیم های لاستیک بارز کرمان و شهرداری جوان ارومیه در کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ارومیه در مسابقه رفت این مرحله نماینده کرمان را شکست داد و برای صعود به دیدار نهایی باید در این مسابقه نیز فاتح میدان باشد.

شهرداری جوان ارومیه در دور مقدماتی عنوان سوم گروه یک را به دست آورد و در مرحله نخست پلی آف نیز تیم صنایع اردکان را از پیش رو برداشت که رتبه دوم گروه دو دور مقدماتی را به دست آورده بود.از سوی دیگر تیم لاستیک بارز کرمان در پایان دور مقدماتی عنوان چهارم گروه دو را به دست آورد و در مرحله نخست پلی آف نیز موفق به حذف نماینده مریوان شد که صدرنشین گروه یک دور مقدماتی شده بود.

در دومین مسابقه دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک والیبال مردان تیم های گل گهر سیرجان و شهروند اراک در سیرجان با یکدیگر مسابقه خواهند داد. گل گهر در دیدار رفت مغلوب شهروند اراک شد و برای اینکه امیدش به صعود زنده بماند باید فاتح این دیدار شود تا در بازی سوم امیدوار به صعود باشد.گل گهر سیرجان در دور مقدماتی موفق به کسب عنوان سوم گروه دوم شد و در مرحله نخست پلی آف شهرداری قزوین (تیم دوم گروه یک) را از پیش رو برداشت تا حریف شهروند اراک شود.

تیم شهروند اراک نیز در دور مقدماتی صدرنشین گروه دوم شد و در مرحله نخست پلی آف کاله جوان آمل را که در گروه یک چهارم شده بود، از پیش رو برداشت.مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک مردان همانند مرحله نخست پلی آف به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود و در صورتی که دو مسابقه دور رفت و برگشت تیم صعود کننده به دیدار نهایی را مشخص نکند، دیدار سوم روز یکشنبه ششم اسفندماه به میزبانی ارومیه و اراک برگزار خواهد شد.فاتحان نهایی این مرحله از لیگ دسته یک، علاوه بر صعود به دیدار نهایی سهمیه لیگ برتر سال 97 را نیز به دست می‌آورند.

برنامه دو دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک به قرار زیر است:

چهارشنبه دوم اسفندماه :

کرمان، ساعت 15: لاستیک بارز کرمان – شهرداری جوان ارومیه

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه صبح امروز ۱۱ هزار و ۸۰۰ دوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی با هم رقابت کردند گفت: در این رقابت دو روزه بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ دواطلب گیلانی مرد و زن با هم رقابت کردند. 
ارسلان دمیرچی با آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد افزود: داوطلبان گیلانی در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند. 
وی با بیان اینکه مرحله دوم این آزمون ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: نتایج قطعی ۲ آزمون پایان شهریور اعلام می‌شود.
نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان دربرگزاری آزمون‌های سراسری اعلام کرد: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • گل‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید