Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال محمود زاده عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با آسیب های مالچ پاشی به خاک در جنوب کشور اظهار کرد:طرح مالچ پاشی در جنوب کشور ،یک طرح کوتاه مدتی برای جلوگیری و کنترل از ورود پدیده گرد و غبار است.

وی افزود:طرح مالچ پاشی در جنوب کشور تنها درصد کمی از پدیده گرد و غبار را کنترل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودزاده گفت: پدیده گرد و غبار که این روزها جنوب کشور درگیر آن هستند منشا آن تنها داخل کشور نبوده بلکه 80درصد این پدیده منشا خارجی داشته است.

وی در ادامه تاکید کرد: کشور عراق که مهمترین عامل پدیده گرد و غبار در کشور ایران است باید برای این معضل در کشور خود فکری کند چرا که بیشترین عوامل این پدیده در کشور عراق است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی کارشناسان محیط زیست عامل اصلی پدیده گرد و غبار این روزهای جنوب کشور را داخلی اعلام کردند که این از نظر من کاملا اشتباه است و یک نوع سرپوش گذاشتن بر روی این مساله است.

وی افزود: مسئولان کشور برای حل این معضل تاکنون موفق عمل نکردند.

محمود زاده بیان کرد: کشور عراق برای حل مشکلات زیست محیطی به ویژه پدیده گرد و غبار باید از خود شروع کند و یکی از راهکارهای کنترل این پدیده می تواند مالچ پاشی باشد اما تاثیر چندانی نخواهد داشت.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم

ایالت کالیفرنیا در آمریکا با معضل سرقت از قطار‌های باری مواجه است. سارقان قفل کانتینر‌های این قطار‌ها را می‌شکنند و اجناس داخل آن را خالی می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • ۳ مساله تاثیر گذار بر تحولات منطقه
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • تداوم بارش‌ها در جنوب غرب خوزستان