Web Analytics Made Easy - Statcounter

خست وزیر عراق با اشاره به پیامدهای خطرناک برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان عراق از باز شدن فرودگاه های اقلیم در برابر پروازهای خارجی در آینده نزدیک خبر داد.

ایران آنلاین /حیدر العبادی نخست وزیر عراق در گفتگو با «دویچه وله» عنوان داشت: در خصوص همه پرسی اقلیم کردستان عراق باید بگویم که این همه پرسی پیامدهای خطرناکی بر اقلیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در حال ارائه حقوق کارمندان اقلیم هستیم اما باید یک نظارت درست و صحیح وجود داشته باشد تا این مبالغ به دست کارمندان و نه طرفداران احزاب برسد.

وی در ادامه افزود: کنفرانس کویت یک دستاورد خوب بود و امیدواریم که شرکتهای سرمایه گذار و کشورها با دید مثبت به عراق نگاه کنند. طرف ایرانی به ما اعلام کرد که می خواهد از طریق شرکتها به عراق کمک کند. برخی می خواهند که مبالغ اختصاص یافته در کنفرانس کویت به دست افراد فاسد برسد اما ما هرگز نخواهیم گذاشت.

العبادی تاکید کرد: ائتلاف بین المللی برای مبارزه با داعش در عراق به وجود آمد. ما نمی خواهیم که نیروهای نظامی اقدام به هیچ تلاش رزمی یا نظامی کنند.

وی در ادامه افزود: به زودی شاهد باز شدن فرودگاه های اربیل و سلیمانیه در برابر پروازهای خارجی خواهیم بود البته بعد از آنکه تضمین های لازم در خصوص نیروهای فدرال در فرودگاه های اقلیم ارائه شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد

نچیروان ادریس مصطفی بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق، دقایقی پیش با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.

گفتی است؛ بارزانی در رأس هیأتی عالی رتبه روز گذشته وارد تهران شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس دیدار کرد
  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • 5 محور مهم سفر بارزانی به تهران چیست؟ | درخواست ویژه اربیل از تهران
  • بارزانی وارد تهران شد