Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل بانک مرکزی، با تاکید بر مقابله با فعالیت افراد ناشناس که در فضایی مبهم، فعالیت‌هایی زیرزمینی انجام می‌دهند، گفت: در چند روز اخیر، بازار ارز وضعیت نسبتا متعادلی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی؛ ولی‌الله سیف درباره وضعیت بازار ارز اظهار داشت: در چند روز اخیر وضعیت نسبتا متعادلی را در رابطه با بازار ارز داشتیم و به نظر می‌رسد با این تعادل، شرایط مناسب و متعادلی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت‌ها و اقدامات سوداگرانه در بازار نگرانی‌هایی را ایجاد کرده بود که توسط تعدادی از افراد که مجاز به عملیات خرید فروش ارز نبودند، انجام می‌شد.

سیف با بیان اینکه ضوابط و آیین نامه‌هایی برای خرید و فروش ارز وجود دارد و صرافی‌های مجاز تعیین شده‌اند، گفت: در همه کشورها نیز این حساسیت وجود دارد و برای جلوگیری از هرگونه اقداماتی که منجر به پولشویی وعملیات مبهم مالی می‌شود با افراد ناشناسی که در فضایی مبهم فعالیت‌هایی زیرزمینی انجام می‌دهند مقابله می‌شود.

رییس کل بانک مرکزی یادآور شد: بعد از بررسی‌هایی زیاد با انسجامی که در دستگاه‌های مختلف ایجاد شد، نیروی انتظامی عملیات انجام داد و از فعالیت این افراد ممانعت کرد چراکه استمرار این فعالیت‌ها منجر به اخلال در بازارمی‌شد.

سیف تاکید کرد: ثبات بازار ارز در روزهای آینده بیشتر بروز پیدا می‌کند و می‌تواند زمینه ایجاد آرامش را در اقتصاد فراهم کند.

وی در مورد پیش بینی برای قیمت دلار گفت: در این رابطه پیش‌بینی نمی‌کنیم، وضعیت تعادلی بازار قیمت رانشان خواهد داد و جهت‌گیری ما بر این خواهد بود که این تعادل زودتر ایجاد شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد

محمود یزدی گفت: این تسهیلات با هدف توسعه، تامین سرمایه ثابت و در گردش تعاونی ها، از محل منابع داخلی بانک ها و بند "ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ اعطا شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع ۷۷۸ شرکت تعاونی در سبزوار فعال است که از طریق فعالیت آن‌ها برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: عمده تعاونی های ایجاد شده در بخش‌های خدماتی، توزیعی، تولیدی، فرش، مسکن، مصرف، صنعتی و کشاورزی تشکیل شده است.

یزدی افزود: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی، زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکتهای تعاونی‌ این شهرستان شده و همچنین فعالیت اتاق تعاون سبزوار رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاونگران را به دنبال داشته است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • اثرات منفی استرس روی چهره و ظاهر افراد
  • دشمن دشمن شما، واقعا دوست شما است؟
  • آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت
  • (تصاویر) گزارش رسانه خارجی از قنات‌های تاریخی یزد
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است
  • آخرین مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم