Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادواره ۳۲۷ شهید فرماندهی انتظامی استان همدان همزمان با وداع با پیکر شهید عبدالرضا حیدری برگزار شد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، پیش از ظهر امروز یادواره 327 شهید فرماندهی انتظامی استان همدان همزمان با وداع و تشیع پیکر شهید عبدالرضا حیدری در حسینیه امام(ره) همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادواره 327 شهید فرماندهی انتظامی استان همدان با حضور آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین استان، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی، فرماندار همدان، فرمانده پایگاه نوژه، قشر عظیمی از نیروهای انتظامی استان و مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان درحالی که معطر به وجود شهید تازه تفحص شده شهید عبدالرضا حیدری بود برگزار شد.

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده نیروی انتظامی که در منطقه زبیدات عراق تفحص شده بود درحالی که عصر روز گذشته با استقبال باشکوه مردم دارالمومین و دارالمجاهیدن وارد همدان شد امروز در یادواره 327 شهید فرماندهی انتظامی استان بر روی دوش مسئولان و مردم تشیع شد.

پیکر مطهر شهید عبدالرضا حیدری چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و شناسایی شد.

این شهید معزز از شهدای مفقودالجسد ناجا استان همدان است که در 21 تیرماه 67 در منطقه زبیدات عراق دلاورانه جنگید و ردای سرخ شهادت را بر تن کرد.

خبر بازگشت و شناسایی پیکر مطهر این شهید صبح روز جمعه 27 بهمن ما با حضور نماینده امور ایثارگران ناجا و جمعی از مسئولان و فرماندهان ناجا به خانواده وی اطلاع داده شد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در 22 بهمن ماه امسال جهانیان مشاهده کردند که در چهلمین سال پیروزی انقلاب مردم نظام جمهوری اسلامی ایران آماده محافظت و نگهبانی از انقلاب هستند، اظهار داشت: در چنین نظامی که مردم با بصیرت آن همواره برای دفاع از ارزش‌ها در صحنه‌های مختلف حضور دارند و رهبری آن را مجتهدی عارف و وارسته و آشنا به مسایل دینی و سیاسی جهان به عهده دارد خدمت کردن سبب افتخار است.

وی با تأکید بر اینکه نیروی‌های نظامی و انتظامی، سپاه، بسیج و دیگر نهادها در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و تقویت نظام قدم بر می‌دارند، افزود: بایستی از خادمان نظام جمهوری اسلامی ایران که برای حفظ نظام تا پای جان استقامت و جان خود را نثار می‌کنند تشکر و به خانواده‌های آن‌ها برای تبریک چنین فرزندان با بصیرتی که در صحنه‌های مختلف حضور دارند تبریک گفت.

سید مصطفی موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه از جهتی نیز باید به خانواده شهدا به دلیل از دست دادن چنین عزیرانی که می‌توانستند در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت‌گذار باشند تسلیت، بیان کرد: شهدا اگر بودند می‌توانستند در مراحل متعددی از جامعه کمک بزرگی برای نظام و تقویت انقلاب باشند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در قران کریم در آیات تعددی در تشویق به جهاد و شهادت طلبی اشاره شده است، تأکید کرد: از جمله این آیات می‌توان به آیه 110 سوره توبه اشاره کرد که خداوند از مومنان نفس، جان و حیات دنیوی آن‌ها را خریداری می‌کند.

موسوی اصفهانی با تأکید بر اینکه شرط اول برای جهاد در راه خدا ایمان است و شهدا به نور ایمان مزین بودند که توانستند تا پای جان از ارزش‌های خود دفاع کنند، ابراز کرد: شهدا در دوران انقلاب به حضور امام راحل و مقام معظم رهبری می‌رسیدند و با اشک چشم از آن‌ها دعای و طلب شهادت می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه امروز همزمان با برگزاری یادواره 327 شهید فرماندهی انتظامی استان شاهد وداع و تشیع پیکر شهید عبدالرضا حیدری هستیم، اظهار داشت: در چند روز گذشته 14 شهید در منطقه زبیدات تفحص شدند که یکی از آن‌ها شهید عبدالرضا حیدری شهید معزز همدانی بود.

سردار بخشعلی کامرانی صالح با اشاره به اینکه پدر شهید حیدری پس از 26 سال انتظار برای دیدار فرزند از دنیا رفتند، افزود: امروز شاهد هستیم که شهدا با نثار خون خود ضامن انقلاب اسلامی و امنیت ما هستند.

انتهای پیام/ ع

R41405/P1494/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد