Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:56:15 GMT

برخی دوربین‌های ثبت تخلف همدان کار نمی‌کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۹۵۲۹

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به اینکه وضعیت نصب دوربین‌های کنترل سرعت در شهرستان همدان خوب نیست، گفت: در حال حاضر یک‌سال از نصب برخی دوربین‌های ثبت تخلف در همدان می‌گذرد اما این دوربین‌ها کار نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی فکری دوشنبه 30 بهمن در شورای هماهنگی ترافیک استان همدان، افزود: شورای تأمین استان مصوبه کرده بود که در بلوار ارم شهر همدان 4 دوربین نصب شود در حالیکه این دوربین‌ها پس از نصب فقط 40 روز کار کردند و اکنون 2 سال است که از کار افتاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه وضعیت آسفالت، خط‌کشی‌ها و دوربین‌های ثبت تخلف برخی شهرستان‌ها از همدان بهتر است، تصریح کرد: در کارگروه ترافیک بیش از 100 آیتم برای شهرداری تعریف شده که تاکنون اجرایی نشده بنابراین اگر کارگروهی مصوبات آن قابل اجرا نیست، بهتر است کارگروه را تعطیل کنیم

فکری با بیان اینکه نرده‌گذاری بلوارها را شهرداری از اردیبهشت‌ماه رها کرده است در حالیکه باید برای سال آینده نگرش و طرح مطالعاتی برای سه‌راه فرهنگیان داشته باشد، خاطرنشان کرد: شهرداری همچنین باید طرحی برای محور گنجنامه و بلوار ارم ارائه دهد چرا که در پیک گردشگری این نقاط کاملا قفل شده و در صورت وقوع حادثه امکان امدادرسانی نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش از وقوع 44 فقره تصادف فوتی در حوزه درون‌شهری همدان خبر داد و با بیان اینکه بیش از نیمی از این تصادفات در بلوارها رخ داده‌اند، گفت: باید هر ساله شاهد کاهش 10 درصدی تصادفات می‌شدیم اما امروز وقوع 44 تصادف فوتی در حوزه درون‌شهری همدان با کل سال گذشته برابر شده است و از این پس میزان تصادفات از سال گذشته بیشتر خواهد شد.

فکری ادامه داد: از مجموع 44 فقره تصادف فوتی، 15 فقره در شب رخ داده که همکاران ما قادر به کنترل آن نبودند و باید امکانات سخت‌افزاری وجود داشت همچنین 21 فقره از این تصادفات در 7 بلوار اصلی همدان رخ داده است که اگر دوربین‌های کنترل سرعت در این بلوارها نصب می‌شد، امکان کنترل آن بود.

ویبا بیان اینکه از مجموع تصادفات رخ داده، متوفیان 18 فقره در سنین کمتر از 40 سال بوده، اظهار کرد: 38 نفر از متوفیان تصادفات مرد و 6 نفر زن بودند که مهمترین علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به علت زیاد بودن سرعت گزارش شده است.

معاونت امور عمرانی و زیربنایی شهرداری همدان نیز در ادامه بیان کرد: بر اساس اظهارات رئیس پلیس راهور استان، شهرداری همدان تعطیل است و کاری انجام نمی‌دهد در حالیکه نباید چنین صفر تا 100 فعالیت شهرداری را زیرسوال ببریم.

موسی رسولی با بیان اینکه کسی که با سرعت 160 کیلومتر حرکت می‌کند به دوربین اعتنایی نخواهد کرد، افزود: کنترل تصادفات نیازمند فرهنگسازی است که متأسفانه برخی رانندگان آن را ندارند.

وی ادامه داد: برای انجام فعالیت‌های درنظر گرفته شده برای شهرداری باید 4 میلیارد و600 میلیون تومان اعتبار اختصاص می‌یافت که فقط یک میلیارد و 600 میلیون تومان تخصیص اعتبار شده است.

به گزارش ایسنا، در خلال این جلسه عکاس و خبرنگاران حاضر شاهد خنده‌ها و سلفی گرفتن‌های نمایندگان شهرداری در این کارگروه بودند این درحالیست که یکی از اعضای اصلی شورای ترافیک شهرداری است و باید بی‌توجه به جلسه نباشند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران

در دقایق پایانی بازی وست هم و لیورپول که با تساوی 2-2 به پایان رسید، هنگام ورود محمد صلاح به میدان درگیری لفظی ای بین او و کلوپ رخ داد. در این ویدیو که توسط تماشاگر حاضر در وررزشگاه منتشر شده است، برخورد سرد صلاح با سرمربی تیم پیش از ورودش به زمین را می توان مشاهده کرد.

 

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران
  • کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد