Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار خراسان رضوي گفت: 100 ميليارد ريال تسهيلات به سه هزار زن سرپرست خانوار، بدسرپرست و دختران خود سرپرست در اين استان پرداخت مي شود.

به گزارش ايرنا، سيد جواد حسيني روز دوشنبه در نشست بررسي تفاهم نامه بين معاونت زنان رياست جمهوري و مدير عامل بانک قرض الحسنه مهر ايران از طريق ويدئو کنفرانس در استانداري خراسان رضوي افزود: بر اساس اين تفاهم نامه يک هزار ميليارد ريال تسهيلات به 33 هزار زن سرپرست خانوار، بدسرپرست و دختران خود سرپرست بيش از 40 ساله در کشور با بهره چهار درصد پرداخت خواهد شد که سهم خراسان رضوي 10 درصد اين تعداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: سهميه مورد نظر بر اساس تعداد زنان سرپرست خانوار در شهرستان هاي خراسان رضوي توزيع خواهد شد، به طوريکه مشهد با 760 فقره وام، نيشابور با 261، سبزوار با 205، تربت حيدريه با 168 و کاشمر با 107 فقره وام بيشترين سهم را در اين استان خواهند داشت.
وي گفت: عدالت اجتماعي و توزيع فرصت ها و منابع براي زنان سرپرست خانوار از رويکردهاي دولت تدبير و اميد است و پرداخت اين تسهيلات با هدف رفع نيازهاي اوليه، راه اندازي و توسعه مشاغل خانگي و کسب و کارهاي خرد انجام مي شود.
حسيني مبلغ تسهيلات براي هر زن سرپرست خانوار را 30 ميليون ريال با باز پرداخت 24 ماهه ذکر کرد.
وي تعداد زنان سرپرست خانوار استان خراسان رضوي را 88 هزار و 455 نفر دانست و افزود: 76 هزار و 931 نفر از اين تعداد زيرپوشش کميته امداد امام خميني (ره) و 11 هزار و 554 نفر نيز زيرپوشش بهزيستي هستند که تعداد افرادي که از تسهيلات استفاده مي کنند بر اساس سهميه و امتياز مربوطه خواهد بود.
3027 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک داوودی در دیدار با شهردار گناباد با بیان اینکه بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور در خراسان رضوی است اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های خاصی در تولید فیلم کوتاه برخوردار است.

وی از انجمن سینمای جوانان گناباد به عنوان یکی از دفاتر موفق استان خراسان رضوی یاد کرد و افزود: این انجمن در ارزیابی های انجام شده با برخورداری از بزرگترین کارگاههای فیلمسازی کشورمان و حتی خاورمیانه در جایگاه مناسبی در فیلمسازی جهان قرار دارد.

مدیر املاک و مستغلات انجمن سینمای جوانان ایران افزود: انجمن سینمای جوانان گناباد با برخورداری از ظرفیتهای هنرمندان مستعد و توانمند و نگاه مثبت مسوولان به این جایگاه رسیده است.

داوودی با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان ایران تنها انجمن بین المللی کشور است که فیلمهایش به جشنواره های خارجی راه می یابد، خاطرنشان کرد: توانمندی های هنرمندان و فیلمسازان ایرانی در قالب انجمن سینمای جوانان در جشنواره های مهم بین المللی و جهانی به نمایش گذاشته می شود و این ظرفیت مهمی برای معرفی فیلمسازی کشور در دنیا به شمار می شود.

گفتنی است؛ انجمن سینمای جوان گناباد که از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، هم اکنون در رشته‌های آموزش عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدابرداری و صداگذاری، تصویربرداری، فیلم داستانی، مستند و تجربه گرا فعالیت می‌کند.

کد خبر 6092451

دیگر خبرها

  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار