Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان- ايرنا- مديريت مرکز اورژانس و جمعيت هلال احمر استان اصفهان پيدا شدن لاشه هواپيماي سقوط کرده متعلق به شرکت در کوهستان سميرم را تکذيب کردند.

مدير حوادث و فوريت هاي پزشکي اصفهان به ايرنا گفت که تا اين لحظه اثري از لاشه هواپيماي ساقط شده تهران - ياسوج در منطقه دنگزلو و پادناي سميرم مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غفور راستين که در منطقه پادناي سميرم حضور دارد روز دوشنبه در گفتگو با ايرنا اظهار کرد: از صبح تا کنون 10 سورتي پرواز به منطقه دنگزلو در دامنه رشته کوه دنا در شهرستان سميرم داشتيم اما اثري از لاشه هواپيما مشاهده نکرده ايم.
شهريار انصاري مدير روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان اصفهان نيز در گفتگو با ايرنا اظهار کرد تا اين لحظه خبري مبني بر پيدا شدن لاشه هواپيما به ما گزارش نشده است.
خبرنگار اعزامي ايرنا به اين منطقه نيز خبر پيدا شدن لاشه هواپيما را بر اساس آخرين اطلاعات و مشاهده ها، تاييد نکرد.
غلامرضا قائديها مدير روابط عمومي استانداري اصفهان که به همراه استاندار اصفهان در منطقه احتمالي سقوط هواپيما حضور دارد پيداشدن بقاياي هواپيما را تکذيب کرد.
هواپيماي مسير تهران به ياسوج قبل از ظهر روز گذشته يکشنبه از روي صفحه رادار ناپديد شد و تلاش نيروهاي امدادي براي يافتن لاشه هواپيما در محدوده شهرستان سميرم در استان اصفهان بدون نتيجه مانده و از سرنوشت 66 سرنشين اين هواپيما اطلاعي به دست نيامده است.
ت/3011/7153 / 6022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا سالم پیدا شد

یسنا دختر گمشده ۴ ساله کلاله‌ای دقایقی پیش با تلاش نیروهای امدادی پس از ۴ روز سالم در میان زمین‌های کشاورزی پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ،قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در جمع خبرنگاران با اشاره به پیدا شدن دختر گمشده کلاله‌ای اظهارداشت: کایت‌سوار نیشابوری داوطلب جمعیت هلال احمر دقایق پیش دختر گمشده کلاله‌ای را پیدا کرد.

وی با اشاره به پیدا شدن یسنا دختر گمشده کلاله ای اظهار داشت :دختر گمشده کلاله ایی پس از پنج روز عصر امروز با کمک کایت سوار نیشابوری پیدا شد.

 

.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: در دومین پرواز امروز  کایت سوار داوطلب جمعیت هلال احمر یسنا دیدار دختر بچه چهار ساله کلاله ای در زمین کشاورزی پیدا شد.

 قاسم غریب آبادی افزود:اکنون یسنا برای معاینه و بررسی بیشتر با آمبولانس به روستا منتقل شده است.

یسنا دختربچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه 9 اردیبهشت، هنگامی که مادرش مشغول کار در زمین کشاورزی بود مفقود شده بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • یسنا زنده پیدا شد
  • «یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم
  • «یسنا» زنده پیدا شد + فیلم
  • یسنا سالم پیدا شد
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • یک شهر در پی«یسنا»
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود