Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@09:17:37 GMT

آغاز نمونه‌گیری ژنتیک از خانواده مسافران

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۰۵۱۶

آغاز نمونه‌گیری ژنتیک از خانواده مسافران

به گزارش جهان نيوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، با تشکیل کمیته مدیریت بحران اداره کل پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد از صبح امروز (دوشنبه 30 بهمن 1396) نمونه‌گیری از خانواده‌های مسافران سانحه هوایی روز 29 بهمن ماه در مسیر تهران - یاسوج با همکاری تیم اعزامی از پرشکی قانونی استان فارس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهرداد علی بخشی مدیر ستاد بحران سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به اینکه نمونه‌گیری از خانواده جان‌باختگان بومی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج در حال انجام  است، افزود: در استان‌های دیگر به منظور تکریم خانواده‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت آنان، پزشکی قانونی بر اساس اطلاعاتی که از بستگان مسافران این پرواز به دست آورده با خانواده مسافر مربوطه تماس می‌گیرد و هماهنگی لازم را از این طریق به عمل می‌آورد لذا در استان‌های دیگر، خانواده‌ها پیش از تماس همکاران پزشکی قانونی، از مراجعه حضوری به مراکز پزشکی قانونی استان خودداری کنند.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی گفت: در راستای دستور وزیر بهداشت و با توجه به ماموریت مهم و جدید جوانی جمعیت (دستیابی به نرخ باروری ۲.۵) تقویت ساختار تشکیلاتی متناظر مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور امری ضروری بود که پس از بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته توسط معاونت‌های توسعه و بهداشت به جمع بندی نهایی رسید و ابلاغ شد.

وی بیان داشت: از جمله مواردی که در ساختار جدید به آن توجه ویژه شده است موضوع بازنگری گروه‌های سنی بود که با توجه به این اقدام و تقویت ساختاری صورت گرفته انتظار می‌رود شاهد رشد و شکوفایی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور باشیم.

مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت پیش از این با عنوان دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس در معاونت بهداشت وزارت بهداشت فعالیت داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه