Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: بهاره كیان افشار در اولین همكاری خود با بهروز شعیبی با نقشی بسیار متفاوت و جنجالی به تازگی جلوی دوربین مجموعه سریال نمایش خانگی «گلشيفته» رفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران این بازیگر كه پیش از این در فیلم های سینمایی متعددی به ایفای نقش پرداخته است و هم اكنون فیلم سینمایی «كمدی انسانی» را روی پرده دارد، با مجموعه «عاشقانه» محبوبیت بیشتری بین مخاطبین پیدا كرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در «گلشيفته» مهدی هاشمی، مهناز افشار، سیامک انصاری، نازنین بیاتی، بهاره كیان افشار، محمد بحرانی، امیر مهدی ژوله و شیلا خداداد با حضور هومن سیدی بازی می كنند.

گفتنی است؛ این مجموعه به تهیه كنندگی علی اكبر نجفی و سرمایه گذاری صادق یاری به زودی وارد بازار می شود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات جمهوری اسلامی درسرزمینهای اشغالی سبب آزادی قدس خواهد شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ماموستا عبدالرحمن محمدپور با اشاره به اینکه «وعده صادق» مسئولان نظام محقق شد اظهار داشت: آن لحظه غرورآفرین و لحظه‌ای که دل همه مسلمانان و مستضعفان به ویژه دل خانواده شهدا، مبارزان و مجاهدان فلسطینی و همه مردم منطقه را شاد کرد فرا رسید و با غرش غرورآفرین پهپادها و موشک‌های نظام جمهوری اسلامی به قلب سیاه کیان خونخوار صهیونیستی، عظمت و مجد و قدرت اسلام و جمهوری اسلامی برای تمامی جهانیان آشکار شده و به نمایش گذارده شد.

وی افزود: لحظه‌ای بسیار مبارک که حتی دشمنان نیز هرگز انتظار چنین حمله و قدرت بسیار عظیم را نداشتند و تمام جهان با حیرت به این همه توانایی و قدرت نگاه کردند. آنان گمان می‌کردند که با دخالت آمریکا و کشورهای غربی مثل فرانسه و انگلیس و دیگر اقمار استکبار جهانی، نظام اسلامی ایران از آن انتقامی که وعده داده بود دست خواهد کشید و رژیم و کیان صهیونیستی و این ولد نامشروع استکبار جهانی در منطقه، به جنایتکاری خود ادامه خواهد داد.

مدرس مدارس علوم دینی اهل سنت ارومیه گفت: این در حالی است که همگان شاهد این همه ارعاب و تبلیغات دشمن برای ناامیدی مردم بودند اما غرش اقتدار امیدآفرین سبب شد که قلب کیان صهیونیستی بلرزد و صحنه‌ غرورآفرین این بود که موشک‌های جمهوری اسلامی از بالای مسجدالاقصی می‌گذشتند و به قلب کفر زده شدند.

مدرس مدارس علوم دینی اهل سنت ارومیه گفت: بی‌شک این اقدامات جمهوری اسلامی در اسرائیل سبب آزادی قدس خواهد شد و به زودی شاهد خواهیم بود که این لکه ننگین و این غده سرطانی از پیکره امت اسلامی زدوده خواهد شد و این روز بسیار نزدیک است.

وی بیان کرد: بر این اساس، نیروهای مسلح کشورمان یک نمایش بسیار مبارک از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • ارتش با اقتدار و صلابت از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کند
  • اقدامات جمهوری اسلامی درسرزمینهای اشغالی سبب آزادی قدس خواهد شد
  • اقدامات جمهوری اسلامی در اسرائیل سبب آزادی قدس خواهد شد
  • لایو جنجالی بهاره رهنما از کالیفرنیا درباره شوهر کردنش
  • (ویدئو) افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • ببینید | افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • سردار افشار: میراث مرتضی هنر متعهد است/ آوینی فرهنگ ایثار را در قله معرفی کرد