Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، محمد حسن نام‌آور، مسئول امور قرآنی تبلیغات اسلامی گراش امروز، 30 بهمن‌ماه گراش از شناسایی 27 جلسه خانگی قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و گفت: بالغ بر هزار نفر از این نشست‌ها بهره‌مند می‌شوند
وی با بیان اینکه شناسایی جلسات خانگی قرآن کریم می‌تواند یک الگو از ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه به‌خصوص در بین بانوان ارائه کند، افزود: ۲۷ نشست خانگی قرآن قطعاً ظرفیتی است که با تعامل سازمان تبلیغات و نهادهای وابسته می‌توان به آن وجهه‌ای خاص بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نام‌آور با تأكید بر لزوم ساماندهی این جلسات اظهار كرد: ساماندهی نشست‌های خانگی قرآن کریم به ترویج فرهنگ دینی و همچنین تلاوت کلام‌الله مجید منجر شود.
وی همچنین از فعالیت 20 تشكل قرآنی در گراش خبر داد و ابراز امیدواری كرد كه با همکاری تشکل‌های قرآنی موجود در سال‌های آینده هیچ بی‌سواد قرآنی در شهرستان وجود نداشته باشد.
مسئول امور قرآنی تبلیغات اسلامی گراش در ادامه به فعالیت مؤسسات قرآنی در این شهرستان اشاره و بر لزوم توسعه و تجهیز این مراكز تأكید كرد و گفت: تلاش ما بر این است که از طریق کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتبارات مناسب جهت توسعه و تجهیز موسسات قرآنی جذب شده و در اختیار اتحادیه مؤسسات قرآنی قرار گیرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول

 عبدالرسول پورعباس، امروز در حاشیه مراسم نکوداشت استاد نمونه کشوری در جمع  خبرنگاران در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت گفت: کنکور ۱۴۰۳ ماه یکی از ایمن ترین آزمون های سراسری بود و با صحت کامل برگزار شد واقعا مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه های زیرزمینی را که داوطلبان را اغفال می کنند نخوردند. 

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند  دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند. 

پورعباس گقت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود‌‌ ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل داده شدند. 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به اینکه این داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب چه بوده، گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات های تجدید نظر  ارجاع می‌شوند و  معمولا برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم. 

وی گفت: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای شهرستان‌ها دوباره برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه معلمان تلاش کنیم
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • تلاش دولت برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل