Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه چادر، ماشین و لباس امدادگران امنیت را برای ما به ارمغان می‌آورد، گفت: حضور امدادگران درکنار خیابان‌ها، آرامش خاطر و امنیت فکری را برای مسافران ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، مهندس علی فتح‌اللهی، فرماندار صومعه‌سرا ظهر امروز(30بهمن) در نشست تخصصی مسئولان امداد و نجات شهرستان‌های استان گیلان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امدادگران هلال احمر لباس مقدسی را بر تن کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اثرات و برکات این لباس در جامعه ما بسیار تاثیرگذار است، افزود: امروز مردم هلال احمر را در لا به لای زندگی و نوع فعالیتشان در کنار خود می‌بینند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه چادر، ماشین و لباس امدادگران امنیت را برای ما به ارمغان می‌آورد، گفت: حضور امدادگران درکنار خیابان‌ها، آرامش خاطر و امنیت فکری را برای مسافران ایجاد می‌کند.

 

فتح‌اللهی با بیان اینکه برخی از کارها را خداوند به دست مردم رغم می‌زند، تصریح کرد: امدادگران به نوعی کار خدایی می‌کنند و مردم آسیب دیده را با حضور به موقع نجات می‌دهند.

 

وی با اشاره به اینکه امدادگران ایثارگران جامعه هستند، خاطرنشان کرد: زمانی که مسافران در ایام نوروز به فکر برنامه‌ریزی برای تفریح و مسافرت هستند، امدادگران هم در حال برنامه ریزی برای امداد رسانی می‌باشند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه امدادگران با حضور خود به جامعه آرامش و قوت قلب می دهند، اظهار کرد: در کار هلال احمر هیچ گونه سیاستی وجود ندارد و فقط هدفشان نجات انسان ها است.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، به گفته محبوبی مدیرعامل هلال احمر استان، ساعت ۱۵:۳۰ عصر روز گذشته، در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند که ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد غرق شده آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

بنا به اعلام مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی، حجم زیاد آب و پوشش گیاهی منطقه عملیات جستجو را دشوار کرده است و امدادگران در تلاش هستند با یافتن پیکر فرد غرق شده او را هرچه سریعتر به خانواده اش تحویل دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900053

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز