Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد قرچک گفت: سپاه شهرستان قرچک ساخت 3 منزل مسکونی را برای زلزله‌زدگان سرپل ذهاب به‌زودی و با کمک‌های مردمی آغاز می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حیدری ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد قرچک در گفت و گو با خبرنگار قرچک آنلاین ضمن تسلیت جان باختگان حادثه هواپیمایی، اظهار داشت: با زلزله که در سرپل ذهاب صورت گرفت، سپاه هم از همان ساعات نخست وارد میدان شد تا دین خود را به هموطنان خودادا کند و کار اسکان موقت روستاییان را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی زیرساخت‌های نصب و استقرار چادرها وکانکس‌ها در مدت کوتاهی فراهم شد و خوشبختانه شرایط اولیه را برای اسکان موقت مردم این روستاها فراهم شد.

حیدری افزود: حالا اسکان موقت روستائیان زلزله زده دشت ذهاب به پایان رسیده و مردم اسکان دائم و ساخت خانه های خود هستند و سپاه ناحیه قرچک با توجه به ظرفیت و کمک های مردمی ساخت خانه برای زلزله زدگان را برعهده دارد.

وی با اشاره به ساخت تعدادی منزل برای زلزله‌زدگان سرپل ذهاب تاکید کرد: ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد قرچک ساخت 3 منزل مسکونی را برای زلزله‌زدگان سرپل ذهاب به‌زودی و با کمک‌های مردمی آغاز می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد قرچک تصریح کرد: ساخت این تعداد منزل مسکونی پس از ارزیابی‌های اولیه توسط کارشناسان امر در کوتاه‌ترین زمان ممکن در مناطق زلزله‌زده آغاز می‌شود.

وی با اشاره به حجم کمک‌های اعزامی مردمی این شهرستان به مناطق زلزله‌زده گفت: تاکنون انواع اقلام مورد نیاز مناطق زلزله‌زده در سطح مساجد و هیئات مذهبی و پایگاه های بسیج شهرستان قرچک جمع‌آوری و به مناطق زلزله‌زده کشور اعزام‌شده است.

حیدری در پایان با اشاره به روحیه و تفکر انقلابی مردم همیشه در صحنه قرچک بیان کرد: در هر صحنه‌ای که انقلابی عمل کرده ایم پیروزی برای ملت ایران بوده است وملت ایران همیشه سربلند و سرزنده است.

گفتنی است: خیرین محترم می توانند کمک های نقلی خود را به شماره حساب381704310505020012 پرداخت کنند و در صورت امکان مصالح جانبی منازل مسکنی شامل: سرامیک 40 در 40 متراژ مورد نیاز 50 مترمربع، کاشی 30 در 20 متراژ مورد نیاز 250 مترمربع،کاشی 25 در 25 متراژ مورد نیاز 60 مترمربع، لولهسفید به تعداد 25 شاخه، لوله پلیکا فاضلاب 10 به تعداد 20 شاخه، ست کامل شیرآلات 3 سری و سیمان 30 تن کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، ایرج بهرامی گفت: پیش بینی می‌شود با عملکرد ۱۰ تن در هر هکتار از مزارع این شهرستان یک هزار تن محصول باقلا برداشت شود.
وی اظهار کرد: سرپل‌ذهاب یکی از شهرستان‌های گرمسیری استان کرمانشاه است که به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی در زمستان امکان کشت پاییزه باقلا در آن امکان پذیر بوده و هر ساله کشاورزان مبادرت به کشت این محصول می‌کنند که اشتغال‌زایی مناسبی به همراه دارد بطوری که برای هر هکتار یک نفر مستقیم و چهار نفر غیرمستقیم و به صورت فصلی مشغول به کار می‌شوند.
مدیر جهاد کشاورزی سرپل ذهاب گفت: برداشت باقلا به صورت دستی توسط کارگران انجام می‌شود و به همین خاطر اشتغال‌زایی زیادی به همراه دارد به گونه‌ای که ۱۰۰ هکتار مزارع باقلای شهرستان بیش از چهار هزار نفر روز اشتغال برای کارگران فصلی ایجاد می‌کند.
وی ادامه داد: کشاورزان سرپل‌ذهاب از دیرباز اقدام به کشت باقلا نموده‌اند و محصول باقلا تولیدی سرپل‌ذهاب کیفیت بسیار بالایی داشته و از شهرت خوبی در استان کرمانشاه و استان‌های همجوار برخوردار است.
مدیر جهاد کشاورزی سرپل ذهاب اضافه کرد: برداشت محصول باقلا تا اواخر اردیبهشت ماه در این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی